Jump to content

No original cd found? lijkt me logisch? wie helpt me?!

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had braaf allemaal gevolgd wat me gezegd werd: nieuwe accont aangemaakt omdat sa op de oude was gecrasht nadat het een v2 bleek te zijn :duh: vervolgens op de nieuwe een patch gedownload en ook weer netjes zoals het hoort handmatig een mod geistalleerd precies volgens de readme. ik verheug me natuurlijk helemaal op mijn mod... ik start sa op en dan komt er alleen maar in beeld te staan: no orignial cd found :duh: nogal logisch, want ik heb gewoon versie twee op de originele cd staan. maar ik hem gedowngrade naar v1. egt (...)

IK hoop dat jullie me kunnen helpen

Geplaatst:
ik had braaf allemaal gevolgd wat me gezegd werd: nieuwe accont aangemaakt omdat sa op de oude was gecrasht nadat het een v2 bleek te zijn :duh: vervolgens op de nieuwe een patch gedownload en ook weer netjes zoals het hoort handmatig een mod geistalleerd precies volgens de readme. ik verheug me natuurlijk helemaal op mijn mod... ik start sa op en dan komt er alleen maar in beeld te staan: no orignial cd found :duh: nogal logisch, want ik heb gewoon versie twee op de originele cd staan. maar ik hem gedowngrade naar v1. egt (...)

IK hoop dat jullie me kunnen helpen

>>mischien no cd crack van hoodlum ?[/font]<<

Geplaatst:

Als je originele CD hebt van GTA mag je gebruik maken van een Image of een NO-CD Crack. Als je een gedownloade versie hebt dan mogen we je niet verder helpen.

Geplaatst:
Als je originele CD hebt van GTA mag je gebruik maken van een Image of een NO-CD Crack. Als je een gedownloade versie hebt dan mogen we je niet verder helpen.

ik heb gta sa gewoon n de winkel gekocht, maar wel een v2, dus ik wil deze downgraden, dat heb ik gedaan, alleen no moet hij de cd welk accepteren. hoe zet ik een no-cd-crack zodanig in mijn spel dat ik gewoon kan spelen? en lukt dit ook als ik hem al heb geistalleerd?

Geplaatst:

ik heb gta sa gewoon n de winkel gekocht, maar wel een v2, dus ik wil deze downgraden, dat heb ik gedaan, alleen no moet hij de cd welk accepteren. hoe zet ik een no-cd-crack zodanig in mijn spel dat ik gewoon kan spelen? en lukt dit ook als ik hem al heb geistalleerd?

Jammer genoeg mogen we links en de andere dingen hierop niet neer zetten , je kunt google gebruiken...

Geplaatst:

Het is niet de bedoeling om over NO-CD cracks te gaan praten, om twee redenen:

1) Wij weten niet of jij wel of niet de DVD van GTA SA hebt, dit valt niet te controleren.

2) Zo kunnen andere mensen, die wel op illegale wijze SA verkregen hebben, dit topic altijd nog lezen.

Als je echt info wilt over No-CD-cracks, zul je die informatie helaas ergens anders vandaan moeten halen. ;)

Geplaatst:
Het is niet de bedoeling om over NO-CD cracks te gaan praten, om twee redenen:

1) Wij weten niet of jij wel of niet de DVD van GTA SA hebt, dit valt niet te controleren.

2) Zo kunnen andere mensen, die wel op illegale wijze SA verkregen hebben, dit topic altijd nog lezen.

Als je echt info wilt over No-CD-cracks, zul je die informatie helaas ergens anders vandaan moeten halen. ;)

Ok, ik begrijp het (wel balen trouwens)... maar mag je wel via pb's contact hebben met mensen die hier wat meer vanaf weten dan ik?

of is het ook niet toegestaan om via pb's contact te hebben over no-cd cracks

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...