Jump to content

Missie Just Bussines

15sc00ter15

Recommended Posts

Wie weet hier hoe je deze missie het snelst kan halen? :huh:

Hij loopt bij ons telkens vast als bij het gedeelte zijn op de motor. :o

Edit door The Godfather: i.v.m. met spam email verwijderd!

Bewerkt: door The Godfather
Delen op andere websites

Wie weet hier hoe je deze missie het snelst kan halen? :huh:

Hij loopt bij ons telkens vast als bij het gedeelte zijn op de motor. :o

dit heb ik effe gekopieerd van de walktrough

Maak jezelf klaar, dit is een behoorlijke missie. Je begint een gevecht in een gebouw. Schiet alle vijanden dood, maar zorg dat je niet zonder munitie komt te zitten. Pak de Armor achter een van de pilaren, en volg Smoke naar buiten. Zoek genoeg dekking en baan je een weg naar de parkeerplaats.

Nu wordt het echt leuk. Je zit achterop de motor, met een AK47. Er komt vanalles achter je aan, maar richt je aandacht vooral op de motoren. Deze kunnen behoorlijk irritant zijn. Zorg dat je de bestuurder van z'n motor afschieten, en de rest gaat vanzelf mee. De "Packer" is niet kapot te krijgen; begin hier dus niet aan. Wanneer je bij de wegversperring komt, probeer je de mensen achter de auto's neer te krijgen.

Vervolgens beland je onder de Aquaducten van Los Santos. Vermoord elke motor en automobilist zodra je hem ziet. Hier zul je een paar van de meest indrukwekkende momenten van het spel beleven. Zorg wel dat je na de sprong het rooster van het riool kapotschiet, anders is alles voor niks geweest. Schiet daarna op de tonnen zodat deze exploderen en haal flink adem. Mission Passed.

Beloning:

Respect: 10

ik hoop dat ik mocht kopieeren andes haal ik dit weg

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...