15sc00ter15 Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 (bewerkt) Wie weet hier hoe je deze missie het snelst kan halen? :huh: Hij loopt bij ons telkens vast als bij het gedeelte zijn op de motor. :o Edit door The Godfather: i.v.m. met spam email verwijderd! Bewerkt: 31 maart 2005 door The Godfather Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 (bewerkt) Zoekfunctie: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...l=just+bussines Nog welkom op het forum. Bewerkt: 28 maart 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 Wie weet hier hoe je deze missie het snelst kan halen? :huh: Hij loopt bij ons telkens vast als bij het gedeelte zijn op de motor. :o dit heb ik effe gekopieerd van de walktrough Maak jezelf klaar, dit is een behoorlijke missie. Je begint een gevecht in een gebouw. Schiet alle vijanden dood, maar zorg dat je niet zonder munitie komt te zitten. Pak de Armor achter een van de pilaren, en volg Smoke naar buiten. Zoek genoeg dekking en baan je een weg naar de parkeerplaats. Nu wordt het echt leuk. Je zit achterop de motor, met een AK47. Er komt vanalles achter je aan, maar richt je aandacht vooral op de motoren. Deze kunnen behoorlijk irritant zijn. Zorg dat je de bestuurder van z'n motor afschieten, en de rest gaat vanzelf mee. De "Packer" is niet kapot te krijgen; begin hier dus niet aan. Wanneer je bij de wegversperring komt, probeer je de mensen achter de auto's neer te krijgen. Vervolgens beland je onder de Aquaducten van Los Santos. Vermoord elke motor en automobilist zodra je hem ziet. Hier zul je een paar van de meest indrukwekkende momenten van het spel beleven. Zorg wel dat je na de sprong het rooster van het riool kapotschiet, anders is alles voor niks geweest. Schiet daarna op de tonnen zodat deze exploderen en haal flink adem. Mission Passed. Beloning: Respect: 10 ik hoop dat ik mocht kopieeren andes haal ik dit weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 het is van gtagames, dus kopieren daarvan mag, op dit forum alleen natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 aah ja, die herrinner ik me nog, kmoest die ontelbare keren over doen, dat stuk waarin je het riool in rijdt maar t is tog gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 ik had hem in een keer gehaald ik moest hem bij al mijn vrienden halen omdat ze vast zaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 had hem in 3 keer ofzo? P.S. ik heb da rooster aant einde nietkapotgeschoten en toch nog mission passed? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 @Gta-lover, Moest je dan niet de Gasbussen/tonnen kapotschieten? Nadat je het rooster door was, wat bij mij althans niet lukt nogal is mijn moter 4/5 health vol.. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 als dat niet lukt dan moet je gewoon de bestuurders van de moter knallen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 wat ik tegen iedereen zeg schiet die mensen daad of schiet in de banden :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2005 Wat ik heb gedaan, Gewoon de bestuurders van de moters afschieten, en de autos kapot schieten (wel zorgen dat ze een stukje achter je rijden, anders is jou moter ook zo naar de Klote) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 bij mij was er bijna niks van me moter af easy job Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Randy_Keith_Orton2 Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 bij mij lukte het ook niet maar opeens lukte het wel gewoon omdat ik de route leerde kennen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Je moet gewoon Blijven schieten...Ik weet dat het een moeilijke missie is ..Ik had er zelf ook veel moeite mee!...maar je moet blijven schieten..Je hebt tenslotte veel kogels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samurai Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Oneindig veel kogels, en je moet de bestuurder mollen, dan wordt de moto stuurloos, en de auto ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.