Jump to content

De Sony Ericsson S500i

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedenavond mede-forumleden :cya:

Ik heb sinds een dag of twee de Sony Ericsson S500i in bezit en nu heb ik een probleempje.

Ik wil muziek erop zetten alleen lukt dat niet.

Ik heb de software geinstalleerd, dan plug ik mijn telefoon in de USB, dan ziet mijn PC gewoon de telefoon.

Alleen als ik dan naar die "File Manager" ga, zie ik geen mappen zoals "Afbeeldingen", "Muziek" etc.

De eerste keer lukte dit al niet, toen opeens wel, en nu weer niet :duh:

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt. :tu:

Hier nog een plaatje voor wat meer duidelijkheid;

s500iplaatjegtaforumzu7.png

w648.png

Geplaatst:

Probeer gewoon via deze computer en kijk dan of je 'Phone Card' of 'S500i' of iets anders vind in die map. Als het goed is moet je je telefoon mappen dan kunnen benaderen vanaf je computer.

Geplaatst:
Probeer gewoon via deze computer en kijk dan of je 'Phone Card' of 'S500i' of iets anders vind in die map. Als het goed is moet je je telefoon mappen dan kunnen benaderen vanaf je computer.

Ik denk dat je het niet helemaal snapt, ik kijk ook via mijn computer. En ik krijg de mappen dus niet te zien als ik de File Manager open. Ook heb ik nog geen geheugenkaartje dus kan ik ook niet via dat werken.

Geplaatst:

Hmmm, ik heb zelf een k750i gehad, waarbij op de cd-rom een programmaatje stond genaamd: Disc To Phone huppelepup (iets in die trant, weet het niet meer zeker). In iedergeval is dit een handig extraatje waarmee je direct muziek naar je telefoon kan kopiëren door middel van dit progje. Wie weet heb jij zoiets op je software cd staan? Als dat niet het geval is, kan je altijd proberen om zelf de mapjes aan te maken.

Geplaatst: (bewerkt)

Zoals ik al zei, "de eerste keer lukte het wel", waarmee ik bedoel dat de eerste keer toen ik de telefoon verbond met m'n computer, zag ik wel gewoon mappen zoals "Afbeeldingen", "Muziek", "Thema's" etc.

Die mappen zie ik nu dus niet meer, ik heb net het programmatje opnieuw geinstalleerd, updates etc. gedownload en geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde effect, geen mappen. :N

EDIT:

"Disc2Phone" staat bij mij ook op de CD maar als ik dat gebruik staat er "You must insert a memory stick or connect your phone via USB." Ik denk dat dit komt omdat ik nog geen Memory Stick heb voor mijn telefoon.

Bewerkt: door Mr. Sugo
Geplaatst:
Zoals ik al zei, "de eerste keer lukte het wel", waarmee ik bedoel dat de eerste keer toen ik de telefoon verbond met m'n computer, zag ik wel gewoon mappen zoals "Afbeeldingen", "Muziek", "Thema's" etc.

Die mappen zie ik nu dus niet meer, ik heb net het programmatje opnieuw geinstalleerd, updates etc. gedownload en geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde effect, geen mappen. :N

Misschien zijn ze per ongeluk gewist? Je kan altijd proberen om deze mapjes zelf aan te maken.

EDIT:

"Disc2Phone" staat bij mij ook op de CD maar als ik dat gebruik staat er "You must insert a memory stick or connect your phone via USB." Ik denk dat dit komt omdat ik nog geen Memory Stick heb voor mijn telefoon.

Je hebt er niet perse een Memory Stick voor nodig hoor. Je kan ook gewoon de USB kabel aansluiten, als het goed is ziet hij dan gewoon je telefoon :)

Geplaatst: (bewerkt)
Misschien zijn ze per ongeluk gewist? Je kan altijd proberen om deze mapjes zelf aan te maken.

Je hebt er niet perse een Memory Stick voor nodig hoor. Je kan ook gewoon de USB kabel aansluiten, als het goed is ziet hij dan gewoon je telefoon :)

Ik kan geen nieuwe mappen aanmaken in die map. :duh:

En bij mij ziet ie de telefoon niet als ik de USB erin doe. :N

Teminste, hij geeft aan dat ie gewoon "Connected" is, maar Disc2Phone ziet hem niet.

Bewerkt: door Mr. Sugo
Geplaatst:

Teminste, hij geeft aan dat ie gewoon "Connected" is, maar Disc2Phone ziet hem niet.

Vreemd, je kan proberen al je software opnieuw te installeren. Andere mogelijkheden zie ik er op dit moment ook niet in :N

Geplaatst:

Vreemd, je kan proberen al je software opnieuw te installeren. Andere mogelijkheden zie ik er op dit moment ook niet in :N

Nu al zo'n 7 keer gedaan, werkt niet echt :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...