Jump to content

Nitro

GTA freakje

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen.

Ik zat laatst in een MTA server en ik ontdekte wat bij de blista compact met nitro.

Ik reed met nitro en haalde een snelheid van 90 km/h.

Toen ik zonder nitro reed hield ik dezelfde snelheid.

Het enige effect is dat je harder optrekt en dat je sneller botst. :blauw:

Dus eigenlijk heeft nitro geen effect.

Geplaatst:

Jah, dit was al langer bekend, het voertuig haalt de topsnelheid eerder wanneer hij nitro aan heeft staan.

Ook is het erg irritant.

Maar dit betekend niet dat hij overbodig is want, wil je ergens snel wel met je Perrainal, gebruik dan de Nitro.

Grtz: Darkje

Geplaatst:

Nitro heeft wel effect, je auto trekt sneller op en zo kun je ook tegen steilere heuvels op rijden, de topsnelheid verandert inderdaad niet... :N

Geplaatst:
Nitro heeft wel effect, je auto trekt sneller op en zo kun je ook tegen steilere heuvels op rijden, de topsnelheid verandert inderdaad niet... :N

Ja :duh:

Dat zou eigenlijk wel moeten.:@

Maar ja.....

Waarom niet is de vraag. :?

Geplaatst:

In de handling.cfg staat de maximum snelheid aangegeven, deze kan niet overschreden worden, ook niet met nitro. ;)

Geplaatst:

Nitro is er gewoon echt om in sommige gevallen snel weg te komen. Zelf gebruik ik hem weinig, als ik ga tunnen doe ik hem er wel gewoon bij. Maar eigenlijk heb ik het niet nodig, in SA MP gebruik ik het wel vaker omdat de wegen dan altijd leeg zijn..

Geplaatst:

Het heeft was visuele effectjes en je acceleratie is sneller. Het is dus niet helemaal een placebo. Om een Unique Stunt Jump kan het wel eens goed van pas komen. Voorbeeld: de aanloopweg is niet lang genoeg om op topsnelheid te komen. Met nitro lukt dat dus wel.

Geplaatst:
Het heeft was visuele effectjes en je acceleratie is sneller. Het is dus niet helemaal een placebo. Om een Unique Stunt Jump kan het wel eens goed van pas komen. Voorbeeld: de aanloopweg is niet lang genoeg om op topsnelheid te komen. Met nitro lukt dat dus wel.

Dat klopt ja. ^_^

Ik gebruik het nooit. (mod toch nooit auto's want ze ontploffen te snel)

Geplaatst:

Ti's wel leuk voor SAMP, bijvoorbeeld met je Infernus als je dan meteen nitro doet, win je gewoon zo en zo al.. :puh:

Geplaatst:

Ik vind nitro eigelijk best irritant. Als je een driveby wil uitvoeren, en je schiet (linkermuisknop), dan gaat je nitro ook aan en ben je je doel al voorbij. Zoals ik al zei alleen handig bij Stunt Jumps.

Geplaatst:

Hoordt dit topic niet bij de MTA General? :7

>>> Door Bling: Daar hoef je geen commentaar op te geven. Als een topic in een verkeerd forum staat, dan wordt hij vanzelf verplaatst. In dit geval staat hij op de juiste plek. <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...