darkzwesjel Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 ie de mane kzen ier just nieuw op forum mor kem al dereckt vraagjes ik zen dus fan om me moto's te rijden in gta eigenlijk alleen de choppers mor das et probleem me gta mor 1tje eigenlijk dus nu zou ik graag leren hoe ik meer dan 1 chopper der in krijg zonder de freeway te vervangen want anders heb ik er nog steeds maar 1 en kwil zo wat variatie van moto's kunne pakke ik heb al eens geprobeerd dit is wat ik gedaan heb add hellfire.txd and hellfire.ddf into gta3.img carcols.dat hellfire, 1,0, 3,0, 6,0, 53,0, 126,0 (settings of the modder) cargrp.dat al the places where a freeway stood i added a hellfire (3 times) carmods.dat i don't understand for what they do buth there isn't freeway in so dont did it handling.cfh hellfire 800.0 403.3 4.0 0.0 0.1 0.0 103 1.2 0.82 0.51 4 190.0 40.0 5.0 R P 10.0 0.55 0 35.0 0.65 0.10 0.0 0.09 -0.11 0.55 0.0 0.0 0.24 10000 1002000 0 1 1 6 cant read the polydensity.dat al stupid symbols so cant chance anything there vehicles.ide 463, hellfire, hellfire, bike, HELLFIRE, HELLFIRE, bikeh, motorbike, 10, 0, 0, -1, 0.654, 0.654, -1 (freeways is also 463 mabey that make it not work buth when i use a nummer that isent ussed i't mabey isn't in the database let's hope) add hellfire in american.gtx with gta:sa ultimate editor the prob is when i start ultimate editor hellfire is standing in car dont know why i said it was bike bikeh motorbike on vehicles ide when i try to change hellfire setting save and quit reopenthe settings are lost normaly bike has the tab"bike stats" but hellfire doesnt have it how can i let it stand in bike ore how can i save the settings kem et int engels gezet morja uim dus ik geraaak tot de loading screen van save game en dan ist error time kan iemand me zegge wat ik verkeerd doe ? kem al veel sjieke chopper mods zien staan Reageren
joppie Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Da koan neit... Je moet een voertuig vervangen door die chopper. Voertuigen 'erbij' zetten kan niet. Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Da koan neit...Je moet een voertuig vervangen door die chopper. Voertuigen 'erbij' zetten kan niet. Het is zeker wel mogelijk, met sackys limit adjuster of een prog van alexander blade, hij heeft zon beetje alles wat mogelijk is gehackt in sa. alexander.sannybuilder.com Reageren
darkzwesjel Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Da koan neit...Je moet een voertuig vervangen door die chopper. Voertuigen 'erbij' zetten kan niet. Het is zeker wel mogelijk, met sackys limit adjuster of een prog van alexander blade, hij heeft zon beetje alles wat mogelijk is gehackt in sa. alexander.sannybuilder.com ja kem et al gevonden maar uim kem dat gedaan mor nu blokeerd hij wanneer hij geladen word als ik aant spelen ben dus tot zolang et nacht is en ze rijden niet of ze zijn niet in de buurt dat men pc niet moet nadenken geeft hij geen fout Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Da koan neit...Je moet een voertuig vervangen door die chopper. Voertuigen 'erbij' zetten kan niet. Het is zeker wel mogelijk, met sackys limit adjuster of een prog van alexander blade, hij heeft zon beetje alles wat mogelijk is gehackt in sa. alexander.sannybuilder.com ja kem et al gevonden maar uim kem dat gedaan mor nu blokeerd hij wanneer hij geladen word als ik aant spelen ben dus tot zolang et nacht is en ze rijden niet of ze zijn niet in de buurt dat men pc niet moet nadenken geeft hij geen fout Nederlands aub, ik begrijp er niks van. Reageren
darkzwesjel Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Da koan neit...Je moet een voertuig vervangen door die chopper. Voertuigen 'erbij' zetten kan niet. Het is zeker wel mogelijk, met sackys limit adjuster of een prog van alexander blade, hij heeft zon beetje alles wat mogelijk is gehackt in sa. alexander.sannybuilder.com ja kem et al gevonden maar uim kem dat gedaan mor nu blokeerd hij wanneer hij geladen word als ik aant spelen ben dus tot zolang et nacht is en ze rijden niet of ze zijn niet in de buurt dat men pc niet moet nadenken geeft hij geen fout Nederlands aub, ik begrijp er niks van. hehe kzal is nederlands proberen typen wel ik geraak nu voorbij het laden van save file maar als ik de moto zou tegen komen(als gta hem wilt tonen) dan freezt het spel kan iemand mij is stap voor stap uitleggen hoe het werkt met die files ik zie niet een fout dirreckt Reageren
darkzwesjel Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 is er hier iemand met ervaring met extra auto's en moto's in gta te steken nu heb ik alles denk ik juist gedaan maar via die jacob car spawner geef hotkey in met de combinatie die gevormd moet worden en id van de extra moto maar er gebeurt niets al met een andere leter geprobeerd en met een andere id .maar blijft niets doen het werkt wel met de voorgeinstaleerde voertuigen enkele instellingen salimit.ini Vehicle Models=213 IDEs=14000 deze hebbek nu geactiveerd saloader.ini C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\HandlingAdder.asi C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\MoreVehicles.asi C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\handling_names.ini C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\vorbisHooked.dll C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\vorbisFile.dll C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\d3d9.dll C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreass\salimits.ini deze laat ik hem loaden kheb dit gewoon van iemand anders afgekeken (wel aangepast zodat de paths overeen komen met de bestanden) handlingadder.ini [MAIN] NAMES_COUNT=213 VEHICLES_COUNT=164 BIKES_COUNT=14 FLYING_COUNT=25 BOATS_COUNT=12 HANDLING_FILE=handling.cfg [CAR_IDs] 411 (kheb bij bikes er eentje bijgezet voor zekerheid mor nog geen resultaat) en nu een fout die ik krijg als ik met garage editor probeer GTA:SA Crashed, Debug Info Follows: GTA Info: Version: US 1.0 Last File Loaded: gta_sa.set Last Library Loaded: user32.dll Error: Unknown Assembly Info: Exception At Address: 0x0072FDBA Exception Code: 0xc0000005 (EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION) Registers: EAX: 0x00000001 EBX: 0x02EBF60C ECX: 0x008241AF EDX: 0x02EB0608 ESI: 0x0818FCA8 EDI: 0x00000016 EBP: 0x7E3ADEB2 ESP: 0x0023FDB4 heef iemand hier nuttige tips of kan zeggen wat ik fout doe of wat ik nog vergeet Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Je moet vooral niet de handling line in de handling.cfg plaatsen, dan crasht het spel. Wat ik daar zie kan ik niks uit halen, het geeft geen duidelijke fout, misschien is de vehicles.ide line fout. Als je de aantal voertuigen terug naar 212 zet dan zul je wel duidelijk zien wat de fout is. Reageren
darkzwesjel Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Je moet vooral niet de handling line in de handling.cfg plaatsen, dan crasht het spel. Wat ik daar zie kan ik niks uit halen, het geeft geen duidelijke fout, misschien is de vehicles.ide line fout. Als je de aantal voertuigen terug naar 212 zet dan zul je wel duidelijk zien wat de fout is. uim dat deel over de handeling is dat sarcastisch bedoeld? want ik heb het wel er ingezet hoor zie voorgaande post of bedoelt u "HANDLING_FILE=handling.cfg" ik zal ondertussen eens op 212 proberen nieuwe foutmelding GTA:SA Crashed, Debug Info Follows: GTA Info: Version: US 1.0 Last File Loaded: DATA\VEHICLES.IDE Last Library Loaded: Error: Unknown Assembly Info: Exception At Address: 0x004C678E Exception Code: 0xc0000005 (EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION) Registers: EAX: 0x00000000 EBX: 0x008E2C64 ECX: 0x048F82EC EDX: 0x0023FB44 ESI: 0x048F82EC EDI: 0xFFFFFFFF EBP: 0xFFFFFFFF ESP: 0x0023FB60 Bewerkt: 29 september 2008 door darkzwesjel Reageren
wesley123 Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Je moet vooral niet de handling line in de handling.cfg plaatsen, dan crasht het spel. Wat ik daar zie kan ik niks uit halen, het geeft geen duidelijke fout, misschien is de vehicles.ide line fout. Als je de aantal voertuigen terug naar 212 zet dan zul je wel duidelijk zien wat de fout is. uim dat deel over de handeling is dat sarcastisch bedoeld? want ik heb het wel er ingezet hoor zie voorgaande post of bedoelt u "HANDLING_FILE=handling.cfg" ik zal ondertussen eens op 212 proberen nieuwe foutmelding GTA:SA Crashed, Debug Info Follows: GTA Info: Version: US 1.0 Last File Loaded: DATA\VEHICLES.IDE Last Library Loaded: Error: Unknown Assembly Info: Exception At Address: 0x004C678E Exception Code: 0xc0000005 (EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION) Registers: EAX: 0x00000000 EBX: 0x008E2C64 ECX: 0x048F82EC EDX: 0x0023FB44 ESI: 0x048F82EC EDI: 0xFFFFFFFF EBP: 0xFFFFFFFF ESP: 0x0023FB60 Ik zei dat het waarschijnlijk komt omdat je die line in je handling.cfg zit. Kijk, nu kun je duidelijk zien wat het probleem is. Welke tools heb je allemaal gebruikt om dit te doen? Probeer de choppers line te veranderen zodat hij niet zijn eigen handling leest maar die van de freeway, misschien helpt dat. Reageren
darkzwesjel Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) uim en hoe moet ik dat dan laten linken aan elkaar ik heb volgende 4 de unrard in the main map -asiloader -samorevehicles -sahandlingadderultimate -sale alpha8 als ik ook nog in de file kijk van salimits.ini staat er ook dit nog New models need to be loaded via the SCM before use maar wat is SCM ? Bewerkt: 29 september 2008 door darkzwesjel Reageren
gta-pilot Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Kan je AUB nenderlands typen. Ik kom danwel uit de achterhoek maar kan het noulijks lezen Reageren
darkzwesjel Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Kan je AUB nenderlands typen. Ik kom danwel uit de achterhoek maar kan het noulijks lezen hum nog nederlandser dat zal moeilijk gaan dit is men beste Nederlands (ben belg:p het enigste wat ik fout zie aan een zin is "ik heb volgende 4 de unrard in the main map" de "de" die er overbodig staat typ fout wou waarschijnlijk eerst iets anders typen en ik heb ook dyselectie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.