Jump to content

mobiel internet

Recommended Posts

Geplaatst:

in 1991 werd het internet toegankelijk voor de mensen bijna 18 jaar later is de wereld moderner geworden dan in die tijd door de economie wordt bijna elke maand iets wel verbeterd bijvoorbeeld bij de tv eerst de gewone tv daarna pixel plus daarna hd ready(720p) met als allerlaaste full hd(1180p) wat ik wil zeggen alles wordt verbeterd o.a videokaart met 1 gb gehuigen en ram met 4 gb gehuigen maar ik dwaal af waar deze topic overgaat is mobiel internet heb je het of wat vind je er van ikzelf typ dit van mij vaders nokia n82 en ga soms online op mijn moeders n95 en ik betrap me er op dat ik de computer al 2 weken niet heb aangeraakt en al een maand online ben op gtaforum via m.n mobiel maar ik stoor me soms ook aan de processorkracht want het duurt wel een beetje lang voordat iets geladen is dus dusciseeur maar erover laters p.s moderators ik weet niet welke forum dit moet dus verplaats maar

Geplaatst: (bewerkt)

Dit hoort idd in Luxeries. En probeer eens leestekens te gebruiken, ik zie nergens een punt of wat staan.

OT:

Wat ik er van vind? Ik vind het handig. Je hebt gewoon overal waar je wilt internet :)

Bewerkt: door Kloep

Ik vind het net zo als Kloep heel erg handig.

Me broer heeft zo kaart die je erin kan stoppen en gewoon over kan interneten wel handig maar in andere landen kan het wel duur zijn.

Bewerkt: door zaahed

Ik kan echt niet lezen wat je typt.

Kan je geen leestekens gebruiken ofzo?

Want zo kan ik het echt niet lezen. :N

Bewerkt: door PiekeTheCat
Geplaatst:

In 1991 werd het internet toegankelijk voor de mensen. Bijna 18 jaar later is de wereld moderner geworden dan in die tijd door de economie en wordt bijna elke maand iets wel verbeterd :bijvoorbeeld bij de TV; eerst de gewone tv, daarna pixel plus, daarna HD Ready(720p), met als allerlaaste Full HD(1080p). Wat ik wil zeggen: alles wordt verbeterd... Onder andere videokaarten met 1 gb geheugen en RAM met 4 gb geheugen. Maar ik dwaal af waar dit topic over gaat. Wat is mobiel internet? Heb je het en wat vind je er van? Ikzelf typ dit met de Nokia N82 van mijn vader en ga soms online op de N95 van mijn moeder en ik heb mij er op betrapt dat ik de computer al 2 weken niet heb aangeraakt en al een maand online ben op gtaforum via m'n mobiel. Maar ik stoor me soms ook aan de processor kracht want het duurt wel een beetje lang voordat iets geladen is. Dus discussieer er maar over!

Geplaatst:

Dank je poetsmiddel.

Tevens, Adilovn, ik kon wel lezen dat je met je mobiel typt, je mist namelijk punten en komma's.

Het is een hele lange zin.

Ontopic, het is handig ja, maar zitten er geen flinke kosten aan om op internet te komen?

Dank je poetsmiddel.

Tevens, Adilovn, ik kon wel lezen dat je met je mobiel typt, je mist namelijk punten en komma's.

Het is een hele lange zin.

Ontopic, het is handig ja, maar zitten er geen flinke kosten aan om op internet te komen?

Je hebt ook telefoons (waaronder de N82 en N95, red.) die WLAN (wireless LAN) ondersteunen en dan kan je gewoon op het draadloze netwerk thuis. Mobiel internet via je provider is best prijzig, al kan je het ook in de bundel van je abonnement doen, dan kost het rond de 10 euro per maand extra, of iets in die richting.

Verbinding maken en gebruiken van mobiel internet kost enorm veel stroom, omdat je telefoon constant verbinding heeft met het internet en/of de provider.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Mijn nieuwe gsm(htc pro) heeft een kpn eindeloos online databundel(10 euro per maand.). Ik zelf vind het wel leuk voor tussenuren en in de bus.

Mijn nieuwe gsm(htc pro) heeft een kpn eindeloos online databundel(10 euro per maand.). Ik zelf vind het wel leuk voor tussenuren en in de bus.

Ik zelf heb ook een abonnement van 10 euro bij T-Mobile "web and walk". Onbeperkt data ook, ook mooie snelheid.

Zelf haal ik er constant mij email mee op, zowel werk en als prive(rond de 10 a 20 emails per dag) en dan ook gewoon internetten er op via me laptop. Qua snelheid perfect ook als is het maar 128 down. In sommige gevallen is hij nog sneller dan me thuis lijn(16 MB's) met het ophalen van pagina's.

Bewerkt: door Ewoud
Geplaatst:

Ik kan het ook, maar ik vind het maar niks. :N

het is langzaam, en het is ongelovelijk duur.

Op mijn vaders iPhone daarintegen, dat is heeeerlijk. :Y

gewoon lekker op ons draadloze netwerk en internetten maar.

Geplaatst:

Ik zelf heb ook een abonnement van 10 euro bij T-Mobile "web and walk". Onbeperkt data ook, ook mooie snelheid.

Zelf haal ik er constant mij email mee op, zowel werk en als prive(rond de 10 a 20 emails per dag) en dan ook gewoon internetten er op via me laptop. Qua snelheid perfect ook als is het maar 128 down. In sommige gevallen is hij nog sneller dan me thuis lijn(16 MB's) met het ophalen van pagina's.

T-mobile web'n walk is idd een mooi data abbonoment,mijn vader heeft dat ook op zijn iPhone. Maar ik meende dat web'n walk tot 384 kbps down ging?

Geplaatst:

T-mobile web'n walk is idd een mooi data abbonoment,mijn vader heeft dat ook op zijn iPhone. Maar ik meende dat web'n walk tot 384 kbps down ging?

Ah, zie net dat de snelheden verhoogd zijn. Eerst was het 128, maar 384 is prima!

Geplaatst:

wat ik van mobiel internet vindt:

totaal onnuttig,

neem een laptop mee

nadeel

- iets groter

voordeel

- Sneller

- Beter beeld

- handigere toetsenbord

- veel nuttiger

- in de stad bijna overal draadloos internet

- kun je beter mee opscheppen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...