Jump to content

mobiel internet

Recommended Posts

Geplaatst:

Internetten op mijn iPhone 3G is gewoon heerlijk, en ook wel redelijk snel met 3G (UMTS) of WiFi. Internetten via GPRS is veel slomer, maar soms heb je geeen 3G-dekking en heb je geen keus.

De browser van de iPhone werkt heel soepel, waardoor ik bijv. op de lange treinreizen tussen Maastricht en Leiden lekker kan internetten :)

Geplaatst:

Mobiel internet vind ik persoonlijk echt zo iets nutteloos.

Waar is een telefoon tenslotte voor bedoeld? Juist, om te bellen. Maar hedendaagse telefoons hebben allemaal een camera, WIFI, WLAN, Games, en weet ik veel wat nog meer. Ze hebben zelfs Microsoft Office. Maar vergeet niet, een telefoon is om te bellen. Ik vind het dus allemaal een beetje onzin dat al die troep op een telefoon word gezet. :duh:

Ik bijvoorbeeld heb een W200i. Maar ik gebruik hem niet om te internetten, ik gebruik hem niet om te gamen, ik gebruik hem niet als foto- en video camera. Nee, alleen om te bellen en te SMS'en. Van mij mogen ze al die poes pas zoals internet er gewoon vanaf halen.

Voor de zakenwereld is het misschien nog wel interessant, maar dan kopen ze maar gewoon een PDA'tje. Of je koopt gewoon een netbook, is ook nog eens 10x sneller dan dat internet op je mobiel. :Y En dan koop je er gelijk een dongel bij :schater:

Ik verlang terug naar het Nokia 3310 tijdperk ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
wat ik van mobiel internet vindt:

totaal onnuttig,

neem een laptop mee

nadeel

- iets groter

voordeel

- Sneller

- Beter beeld

- handigere toetsenbord

- veel nuttiger

- in de stad bijna overal draadloos internet

- kun je beter mee opscheppen.

Mobiel internet op telefoon

Voordeel

- Past in je pocket

- Uitschuifbaar toetsenboord en/of touchscreen *

- Snel **

- Supernuttig om je prive en/of werk email/agenda te synce/op te halen *

- WiFi *(wireless internet)

- Met een telefoon van 600 euro kan je ook prima opscheppen :clown:

- Te gebruiken als dongle *

Nadeel

- Browser compatibiliteit

- Kleiner scherm (maar valt mee te leven)

- Kosten abbo

Mobiel internet op laptop

Voordeel

- Snel **

- Groter beeld

- Groter toetsenbord

- Wifi *(wireless internet)

- Meer opslagruimte

Nadeel:

- Groter

- Zwaarder

- Boottijd van je OS

- Kosten abbo

- Geen pushmail/exchange ondersteuning

*afhankelijk van model

** afhankelijk van data abbo en verbinding ondersteunig

Mobiel internet vind ik persoonlijk echt zo iets nutteloos.

Waar is een telefoon tenslotte voor bedoeld? Juist, om te bellen. Maar hedendaagse telefoons hebben allemaal een camera, WIFI, WLAN, Games, en weet ik veel wat nog meer. Ze hebben zelfs Microsoft Office. Maar vergeet niet, een telefoon is om te bellen. Ik vind het dus allemaal een beetje onzin dat al die troep op een telefoon word gezet. :duh:

Ik bijvoorbeeld heb een W200i. Maar ik gebruik hem niet om te internetten, ik gebruik hem niet om te gamen, ik gebruik hem niet als foto- en video camera. Nee, alleen om te bellen en te SMS'en. Van mij mogen ze al die poes pas zoals internet er gewoon vanaf halen.

Voor de zakenwereld is het misschien nog wel interessant, maar dan kopen ze maar gewoon een PDA'tje. Of je koopt gewoon een netbook, is ook nog eens 10x sneller dan dat internet op je mobiel. :Y En dan koop je er gelijk een dongel bij :schater:

Ik verlang terug naar het Nokia 3310 tijdperk ^_^

Waarom koop je dan een Walkman phone, ook zoiets onnuttigs ;)

Bewerkt: door Ewoud
Geplaatst:

Ik heb de telefoon niet gekocht, maar gekregen. Dat je er toevallig ook liedjes op kunt luisteren is leuk, maar ik heb niets met muziek. (MTV enzo staat ook niet op mijn TV :schater: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...