timwing Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Rates & comments please... Zelf vind ik het wel goed gelukt! Reageren
Hackman Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ik kan nu wel zien dat je hier niet echt veel tijd aan hebt besteed en het lijkt me een werkje wat binnen 5 minuten wel geklaard kan worden. Best jammer maar ik zal hem toch maar even raten en ik begin zoals altijd met de achtergrond. De achtergrond is met een woord, simpel. Deze kan je zonder enige moeite maken met de Gradient en je hebt verder ook geen felle kleuren gebruikt die juist zo goed kan staan bij je font, en er zit verder ook helemaal geen effect in je achtergrond. De tekst vind ik te felle kleuren hebben tegenover de achtergrond en ik vind ze nogal slordig staan en ik kan sommige letters amper zien omdat ze weer door andere letters worden overlapt. De bloemetjes (of wat het ook moge zijn) passen ook niet bij de achtergrond en andersom maar hebben wel een connectie met de tekst wat de tekst nog onduidelijker maakt dan het is al is. Ik zie wel dat je een leuk effectje hebt geprobeerd met de tekst door hem te weerspiegelen alleen dat is niet helemaal gelukt en bracht mij in het begin ook erg in verwarring toen ik je signature voor het eerst zag. Het enige wat ik een beetje leuk en orgineel aan je sig vind is de border, daar heb je een mooi verloop voor gekozen wat wel mooi lijkt bij de achtergrond maar dat is bij elkaar wel het enige pluspunt aan je sig en ik hoop dat je in het vervolg wat meer tijd in je sig zal steken want deze vind ik zwaar mislukt een geheel onder jou niveau! Ik ga voor het eerst even een lijstje maken van de tips die ik je zou willen geven om alles nog even op een rijtje te zetten: Achtergrond Deze betere kleuren geven (wat feller zodat het meer wordt betrokken bij je tekst) Wat meer tijd in je achtergrond steken, met een simpele gradient ben je er nog lang niet Tekst Probeer deze wat meer te betrekken bij de achtergrond of andersom Haal de weerspiegeling weg want dat maakt mensen in de war, je kan het geheel ook wat naar beneden plaatsen zodat mensen meteen de tekst zien en niet worden afgeleid door de weerspiegeling Er voor zorgen dat de letters elkaar niet overlappen want je kan amper lezen wat er staat Haal de bloemen weg want nu heeft de tekst een schutkleur wat het nog onduidelijker maakt Ik hoop dat je er wat mee zult doen en zou graag willen dat je niet weer sigs gaat 'afraffelen'. Reageren
timwing Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Zo hé! Bedankt voor je reactie, kostte zeker veel tijd? Ik ben het met je eens, maar ik heb geen idee wat ik met de achtergrond kan doen. Ik heb nu dit geprobeert... Beter? http://i370.photobucket.com/albums/oo149/T...ng?t=1222534922 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Je eerste versie is inderdaad nogal simpel, maar die 2de ziet er al een stuk beter uit, al had ik hem aan de onderkant wel een stuk korter gehouden, want nu is hij op sommige plekken lekker vol en kleurrijk, en dan aan de andere kant erg leeg. maar je 2de versie ziet er toch wel goed uit, het straalt vrolijkheid uit en ziet er gezellig uit. De vlinders en de bloemen maken het ook zeker gezellig, en de achtergrond ziet er niet verkeerd uit met al die verschillende kleuren, leuk gedaan moet ik zeggen. Wat ik ook wel apart vind is de tekst, hij schommelt heen en weer en hebben allemaal hun eigen kleurtje wat ook weer veel vrolijkheid uitstraalt. Ook de gloeiende lijn ziet er goed uit en is ook goed geplaatst, maar ik vind hem zoals ik al aangaf aan de onderkant nog best leeg, misschien toch inkorten. Wat misschien ook wel leuk gestaan had was een kleurrijke border om je plaatje heen, dat maakt het naar mijn gevoel altijd compleet. Reageren
timwing Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Oké bedankt! Ja, maar als het plaatje zwart is wordt een border wat lastiger... Maarja bedankt dat je er vooruitgang in ziet. Het inkorten zag ik op het laatste moment ook, had toen geen zin meer... Reageren
Forumrunner Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Ik vind ze allebei nogal leeg, probeer daar wat aan te doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.