Jump to content

Welke camera heb jij?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik gebruik mijn 5 megapixel van mijn N95.

Hieronder kwaliteit test.

En ik zie het ooo zo mooie Scheveningen :puh:

• Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• chopperboy

11

• De Stofzuiger

9

• Siender

7

• the_dan

4

Geplaatst:

Een Nikon Coolpix L1.

Al heb ik nu wel problemen met de batterijen, die zeer snel leeg gaan.

Laatst had ik ook een probleem met de memorycard, wanneer er een heel schoolproject gewist was... :bonk:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb een Canon Powershot A430 met 4.0MP. Heel snel zijn de batterijen altijd leeg bij dat ding. Maar verder wel een prettig cameraatje hoor ^_^ . Ik heb ook een op mn telefoon, maar dat is nix bijzonders. Trouwens, als je een 5MP camera op je telefoon hebt, of zelfs 8MP, hoeft niet te betekenen dat het een goede foto wordt hoor. Het ligt vooral aan de lens die je erop hebt zitten. En die is bij een telefoon nooit echt zo groot, dus ook niet echt goed.

Greetzz

GTAgangsta

Geplaatst:

Ik heb een Canon EOS 50D met een extra grote lens en 2 extra batterijen voor langer gebruik. En voor het normale leven de DMC-FX150. Ik heb ook een nachtkijker, de ATN NVM14 2e generatie. Ja, dat is allemaal van mij. Ik ben behoorlijk fan van fotograferen enzo. Mijn pa is fotograaf dus hij kan heel gemakkelijk en goedkoop aan dat spul komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...