-Stan- Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Soms als ik een granaat gooi gloeit ie en komt er rook vanaf (een soort rocketlancherGranaat). kan iemand mij misschien vertellen hoe dat komt. alfast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GIGAgangster1 Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Huh ? Een thermietgranaat Ik weet niet wat je bedoelt ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gregori Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Misschien een soort gasgranaat? Nieuw nog-niet-ontdekt wapen in GTA IV? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Bedoel je niet een Molotov Cocktail. Dit is een wapen dat ook al in vorige versie's van GTA aanwezig was. Dit is een flesje met alcohol, aangestoken met vuur, en als je het kapot gooit tegen iets vliegt het in brand. Als Niko een Molotov Cocktail selecteert en vastneemt zal hij het automatisch aansteken, dus het zal branden (gloeien zoals jij het zegt?) en waarschijnlijk ook roken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LocoPuddle Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 waarom maak je hier een topic over ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiekeTheCat Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 waarom maak je hier een topic over ? Waarom post je dit? OT:Dat is waarschijnlijk de molotov cocktail,omdat nico hem aansteekt komt er waarschijnlijk rook vanaf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Nee er is een glitch waarbij als je heel snel wisselt van granaat naar rocketlauncher dat je dan een granaat gooit terwijl het eruit ziet als een rocketlaucher. Ik zal een filmpje opzoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 (bewerkt) Nee er is een glitch waarbij als je heel snel wisselt van granaat naar rocketlauncher dat je dan een granaat gooit terwijl het eruit ziet als een rocketlaucher.Ik zal een filmpje opzoeken. Jij snapt het en de andere bedankt voor jullie berichten Bewerkt: 27 september 2008 door StannieB12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Ja, het is een glitch im multiplayer, ook te zien in de laatste BGAST van Machinima of Benbuja op youtube. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.