Jump to content

Welke map is groter?

Recommended Posts

Geplaatst:

San Andreas is de grootste. SA is ongeveer 5× zo groot als Vice City en LC is volgens mij even groot als VC

Geplaatst:

Opzich wel weer jammer dat het wat kleiner is dan de vorige deel maar goed in gta 4 heb je wel weer leuke nieuwe mogelijkheden zoals bellen etc.

Geplaatst:

De vergelijking is denk ik sowieso niet te maken. San Andreas is een complete staat met 3 grote steden en een tiental dorpen met tussendoor verschillende landschappen (bos, moeras, woestijn, Mt Chiliad). En in GTA IV heb je maar 1 stad: Liberty City.

Daarnaast heb ik even opgezocht hoe het zit qua coördinaten op WikiGTA. Bij GTA IV lopen de X-coördinaten van -2500 tot 2250 en de Y-coördinaten van 3000 tot -1250. Bij GTA SA is dit -3000 tot 3000 (zowel voor de X- als Y-coördinaten).

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk eens aan:

GTAIVoverlay.jpg

240px-GtaUsaMap.jpg

Ik heb geen van beiden zelf gemaakt. Gewoon van internet geplukt ^_^

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Als je de grootte van een stratenblok vergelijkt kun je een aardig kloppende vergelijkende kaart krijgen.De grootte van één stratenblok is in beide kaarten even groot.

Geplaatst:

Maar vergeet niet dat de map van San Andreas wel groot is, maar heel veel fouten kent. Dat zijn meestal kleine bugs van unsolidheid en textures, maar in GTA SA ging het vooral om kwantiteit, niet om kwaliteit.

Geplaatst:
Maar vergeet niet dat de map van San Andreas wel groot is, maar heel veel fouten kent. Dat zijn meestal kleine bugs van unsolidheid en textures, maar in GTA SA ging het vooral om kwantiteit, niet om kwaliteit.
Dat zijn twee verschillende aspecten, die in principe niets met elkaar te maken hebben. De fouten (unsolid delen) hebben niets te maken met de grootte van de kaart. Het mag dan zo zijn dat de grootte van het spel invloed heeft gehad op de algehele afwerking, maar het gaat hier om het verschil van de kaart van SA en IV. Overigens begint nu al duidelijk te worden dan San Andreas groter is dan Liberty City in IV.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...