Jump to content

multi

iefen

Recommended Posts

Bij VC:Mp moet je onderaan op 'INTERNET' drukken. Normaal laden er dan servers, anders moet je maar 'OFFICIAL' proberen, als je dan nog niets ziet dan is er denk ik iets van je verbinding dat iets blokkeert.

En over MTA, ik vind daar ook nooit servers, volgens mij is die MTA versie gewoon dood.

Delen op andere websites

Krijg je bij het opstarten toevallig een scherm waarbij je kunt kiezen voor 'Blokering opheffen' of 'blijven blokkeren'? Zo ja kies dan voor 'blokering opheffen'.

Zo nee, download hem dan eens van de officiële website(als je dat nog niet deed) want laatst was er een belangrijke update dus je moet 0.3Z of zo hebben.

Trouwens probeer het nu ook nog eens, bij mij deed SA:MP het gisteren ook een uurtje niet? Ik zag ook geen servers!

Ofwel zijn ze gewoon wat aan het uittesten, voor (binnenkort) v 0.4 en proberen ze wat uit nou ja reageer maar als het werkt/niet werkt.

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...