iefen Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 ik wil graag vc multiplayer spelen maar ik weet niet welk programma ik moet gerbuiken ik heb al mta gedownload en vc:mp maar ik begrijp er niks van!!! er staan ook geen servers in die lijst enz. help!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Bij VC:Mp moet je onderaan op 'INTERNET' drukken. Normaal laden er dan servers, anders moet je maar 'OFFICIAL' proberen, als je dan nog niets ziet dan is er denk ik iets van je verbinding dat iets blokkeert. En over MTA, ik vind daar ook nooit servers, volgens mij is die MTA versie gewoon dood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 bij mij doet vc:mp het nog niet zou je met paint ofzo willen omcirkelen waar ik iets moet verandere/invullen/leegmaken de afbeelding: thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyGunz Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 Bij MTA:VC lukt het mij ook niet. Dat geeft hij een foutmelding als ik een server wil aanmaken en servers vinden wil ook niet. Misschien moet je eerst even proberen de firewall uit te zetten. Het zal niet nadelig zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2008 Krijg je bij het opstarten toevallig een scherm waarbij je kunt kiezen voor 'Blokering opheffen' of 'blijven blokkeren'? Zo ja kies dan voor 'blokering opheffen'. Zo nee, download hem dan eens van de officiële website(als je dat nog niet deed) want laatst was er een belangrijke update dus je moet 0.3Z of zo hebben. Trouwens probeer het nu ook nog eens, bij mij deed SA:MP het gisteren ook een uurtje niet? Ik zag ook geen servers! Ofwel zijn ze gewoon wat aan het uittesten, voor (binnenkort) v 0.4 en proberen ze wat uit nou ja reageer maar als het werkt/niet werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2008 bij mij doet hij het perfect alleen soms hoor je tijdens het spelen zo dung en dan loopt hij vast dan moet je op de Windows knop drukken en dan via taakbeheer afsluiten en dan weer opnieuw spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leeg125 Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2008 Als ik een server met MP:VC opstart laad die maar daarna valt die uit ik heb de gekochte versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2008 mischien opnieuw instaleren probeer geen settings te veranderen in de bestanden van gta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2008 bij mij was de oorzaak dat ik via een wheelmod in mijn bestand "default.ide" heb zitte klote! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.