Jump to content

Zyklon VS XiPE

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: een game

Soort desig: sig

Size design: 500 x 150

Render: ja

Animatie: nee

Premade: nee

Tijd van inlevering: z.s.m

Opmerking: Wie o Wie ?

Geplaatst:

mooi mooi :) post hem maar als je hem af hebt mijne komt als je die van jou gepost hebt :)

Geplaatst:

Maakt niet uit ^_^ die van mij ook niet zo goed, maar ik kan ook niet super goed photoshoppen :puh:

XiPE:

Ratchet1.jpg

Zyklon:

fablezyklonsigcopy.jpg

Stemmen maar :dans:

Geplaatst:

Zyklon:

Ik vind jou'n sig in het geheel een beetje rommelig maar het heeft ook z'n goede kanten, ik zal maar eens beginnen met de achtergrond. Aan de achtergrond heb je overduidelijk veel werk aan besteed als ik zie welke effecten je allemaal hebt gebruikt zoals de bladeren en die veegsels (weet even geen beter woord ervoor). De bladeren kunnen beter wat meer in de richting van bruin zodat ze opgaan in de sig want nu vallen ze me iets te veel op. Het veegsel aan de linker kant van je sig vind ik best mooi gelukt en daar heb ik verder niks over te zeggen alleen de rechter kant van je sig heeft ook zo'n veegsel alleen met deze heb je wat met de Opacity zitten te spelen en dat vind ik eigenlijks niet zo mooi gelukt en die kan naar mijn mening beter net zo zijn als aan de linker kant maar iig wat duidelijker want dat heb je bij de linker kant uitstekend gedaan. De strepen/stippen die je ook op de achtergrond hebt van je sig vind ik mooi gelukt alleen linkboven van je sig worden ze wit en dat valt me ook iets te veel op en die kunnen beter dezelfde kleur hebben als op de rest van je signature. Je render vind ik tegenover je achtergrond iets te fel dus die kan misschien wat donkerder in het vervolg maar de achtergrond lichter maken helpt natuurlijk ook en dat geeft bij elkaar ook een warmer gevoel als je er naar kijkt. Voor de tekst heb je het juiste font gekozen maar de kleur die is net zoals bij de render iets te fel maar ik heb je al vertelt hoe je dat eventueel kunt oplossen. De border is eigenlijks wel goed alleen dat de strepen/stippen ook verder gaan op de border vind ik alleen niet mooi en het zo mooier zijn als je die achter je border doet.

XiPE:

Jou'n sig heeft iets te veel witte kleur in zich en het geeft me een koud gevoel als ik naar de achtergrond kijk dus ik zal hem wel even beoordelen. De achtergrond heeft zoals ik al heb gezegd een té koude uitstraling en je hebt er verder niet erg veel aan gedaan als ik het goed heb. Zyklon had allemaal mooie effecten in zijn signature maar jij hebt helemaal geen effect erin gestopt dus daarom vind ik je achtergrond te kaal. Je render is ook veel te standaard en ook daar is helemaal niets mee gedaan en ik heb er verder helaas ook niks over op te merken omdat het eigenlijks ook helemaal niks voorstelt. De tekst had je beter wat meer in de hoek kunnen doen want nu raakt het bijna de straal uit het wapen aan en de kleur is een beetje matig maar ik zou zo even geen oplossing daarvoor kunnen bedenken. Je hebt verder ook niks aan de tekst gedaan en ook het dont vind ik erg matig dus ook deze vind ik niet goed geslaagd. De border vind ik wel leuk geprobeerd maar toch niet helemaal gelukt op sommige plekken zoals helemaal rechtsonder waar ik helemaal geen border kan zien. Linksboven had je verder de border groen kunnen doen, dus geen wit. Ik heb hem nu beoordeeld en ik moet zeggen dat dit een van de slechtere sigs is die ik ooit heb gezien en ik hoop niet dat je weer met een 5-minuten-sig naar de arena komt.

Vote: Zyklon

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Zyklon.

Ik vind beide signatures eerlijk gezegd niet zo heel mooi. Om bij XiPE te beginnen: jouw signature vind ik een beetje te eenvoudig. De render is niet goed ingeblend en het kleurgebruik en de belichting vind ik ook niet mooi. Probeer de volgende keer eens een kleiner formaat, dat voorkomt de leegte aan de linkerkant van je signature. Er zit te weinig diepgang in het effect, en door de nogal lichte border lijkt de signature als het ware niet helemaal afgemaakt. Probeer de volgende keer ook eens een bijpassender lettertype, iets rustigs in dit geval in plaats van dit grunge achtige font op de rustige achtergrond. Zyklon, jouw signature vind ik in een aantal opzichten veel beter, bijvoorbeeld de belichting, het kleurgebruik en de border. Jammer van de scanlines, dat maakt het een beetje pixelig en druk en ook de blaadjes brush vind ik totaal niet goed bij de achtergrond passen. Het motion blur effect is wel mooi aan de linkerkant van de render, maar het is jammer dat je die hebt weggelaten rechts van de render wat ik een beetje vreemd vind staan. Van de tekst ben ik ook niet echt onder de indruk, de kleuren passen niet goed bij de achtergrond en hetzelfde geldt voor het lettertype. Hier zou ik de volgende keer wat meer aandacht aan besteden ;)

Geplaatst:

XiPE, ik vind jouw signature best leuk maar toch wel erg simpel. Je hebt een leuke achtergrond gecreëerd maar verder dan dat gaat het ook niet. De kleurencontrast is in orde. Je hebt het groene erg goed afgewisseld en je hebt gekeken waar het donkerder kon en waar dat niet mooi zou staan, daar kan ik je niet op afrekenen. Je render is niet geweldig ingeblend en ik vind hem eerlijk gezegd ook niet goed bij de rest van de signature passen. Kies kleuren en effectjes uit waarvan je weet dat ze bij de render passen. Een leuk effect verder, dat groene. Maar ik voel de diepgang alleen niet. Ik had een donkere border gekozen en ik had ook wat meer met de tekst gedaan. Je font is goed uitgezocht, hij komt alleen niet goed naar voren.

Zyklon, jij hebt beter gelet op het inblenden van de render en of bepaalde kleuren wel passen. Zoals M4X al zei is je belichting in orde, vooral bij de render en tekst heb je dat goed toegepast. Wat mij betreft had dat blur-effect een stuk minder gekund, ik vind het gewoon niet bij de lijnen passen in het midden van je sig. Je kan best het een en ander inblurren, maar laat het niet teveel overheersen. Jou border vind ik wel in orde, alleen je tekst had anders gekund. Een goede font, de kleuren had ik alleen wat donkerder gedaan of wat meer laten passen bij de rest. Vergeleken met je tegenstander heb jij wat beter gelet op bepaalde dingen, ik geef je dan ook het voordeel van de twijfel.

Stem: Zyklon.

Geplaatst:

Mijn complimenten aan de stemmers voor de prachtige rates.

Winnaar Zyklon +1 punt, gefeliciteerd. Helaas verliezer XiPE.

Closed en ranking updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...