Jump to content

IPod Touch


Kloep

Recommended Posts

Hallo,

Ik wil graag een IPod Touch kopen. Daarop wil ik dan spellen en dergelijke zetten. Nou weet ik dat je via een IPhone op internet kan, en vervolgens het één en ander downloaden. Op een IPod heb je alleen maar de mogelijkheid om in te loggen op een lokaal draadloos netwerk.

Nou is mijn vraag: Is er een mogelijkheid om de spellen op mijn PC te downloaden en die vervolgens op mijn IPod te zetten? En zo ja, hoe doe ik dat?

Dank u _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel dat het kan, maar niet hoe. :7

Ik ken mensen die het op hun iPod hebben, en het werkt goed, je zou even kunnen googlen mss.

Succes met je zoektocht verder.

Er is inderdaad een mogelijkheid dit te doen die bij mij bekend is, namelijk inloggen op een lokaal draadloos netwerk. Maar helaas heb ik dit niet tot mijn beschikking.

Die mensen die jij kent, hebben die het ook op hun PC staan of hebben deze een draadloos netwerk?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een ipod touch en als je spelletjes download kan je die gewoon via i tunes erop zetten. Als je in het menu van je i touch bent heb je de optie aangekochte artikelen overzetten.

Dus je kan gewoon de spelletjes downloaden op je pc. En dan je i touch aansluiten op je pc en dan kan je de spelletjes overzetten. Je hebt daarvoor geen internet op je ipod nodig

Bewerkt: door Mirrrr
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een ipod touch en als je spelletjes download kan je die gewoon via i tunes erop zetten. Als je in het menu van je i touch bent heb je de optie aangekochte artikelen overzetten.

Dus je kan gewoon de spelletjes downloaden op je pc. En dan je i touch aansluiten op je pc en dan kan je de spelletjes overzetten. Je hebt daarvoor geen internet op je ipod nodig

Ok dank je :)

Het heeft dus zin om spelletjes te downloaden op mijn PC terwijl ik nog geen IPod heb :puh:

Thank You ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...