Jump to content

Kirbera Superstar 600

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb weer wat zitten rommelen met een motor. Het is een Kirbera Superstar 600 :D Hij wordt nog helemaal "Kirby Look-a-Like" :7 Wie niet weet wie Kirby is (Moeten zich BTW schamen):

kirby.jpg

Wie raad welk merk het orgineel was krijgt een koekje :tu: En wie raad wat de naam van de motor was krijgt 5 koekjes :tu: :tu: Maarja, EEN screentje maar, want hij is nog niet goed genoeg :D En ja hij is plat, maar dat komt later nog :Y

Nieuwe screens:

(voorvork, vering, en spatbord is al weer gemaakt, nog niet op screens te zien)

(Nieuwe screen ziet er niet echt mooi uit door die smoothing, maarja :D )

KirberaSuperstar6004.jpg

KirberaSuperstar6002.jpg

KirberaSuperstar6003.jpg

KirberaSuperstar6001.jpg

3654 3714 10892 Poly's :blauw:

Ze is nog wip he, Kirby is nog niet af :engel:

Meer info later nog :cya:

Grz, Beagle

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Dat is nog voor nu, want ik heb alle onderdelen nog niet :D Maar als ik alle onderdelen klaar heb ga ik alles glad een details maken :tu:

Grz, beagle

Geplaatst: (bewerkt)

Gilera.. :7

ontopic: ziet er leuk uit, kan niet wachten tot ie minder blokky is gemaakt :D

Bewerkt: door senneken
Geplaatst:

Senneken krijgt een koekjeee :D:tu: Minder blokkie komt er aan hoor :tu: Alleen weet ik niet precies hoe ik rare schaduws van mn model afkrijg als ik het gesmoothd heb :D

Grz, Beagle

Geplaatst:
Senneken krijgt een koekjeee :D:tu: Minder blokkie komt er aan hoor :tu: Alleen weet ik niet precies hoe ik rare schaduws van mn model afkrijg als ik het gesmoothd heb :D

Grz, Beagle

Is ie gebaseerd op die Gilera 600SS?

Had me nog niet echt verdiept in Gilera :puh: .

Maja, Wanneer kunnen we nieuwe screens verwachten?

Geplaatst:

Hij is idd nog wat blokkerig

maar zoals je zelf al zei ga je dat veranderen

Het is een mooi model

Ik wacht op de nieuwe screen :)

KUTGW

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Geplaatst:

@FerryN: Ehm.... 600SS = Superstart 600? Als het zo is, dan krijg je 5 koekjessss :dans:

De nieuwe screens post ik zo, en het is nog steeds blokkig :D Blokkigheid komt later wel :D

Grz, Beagle

Geplaatst:
@FerryN: Ehm.... 600SS = Superstart 600? Als het zo is, dan krijg je 5 koekjessss :dans:

De nieuwe screens post ik zo, en het is nog steeds blokkig :D Blokkigheid komt later wel :D

Grz, Beagle

Ik vroeg juist aan jou of ie op een 600SS is gebaseerd :puh: , voor vergelijking, maar schuif de koekjes door naar Senneken, als ie Gilera niet had gezegt wist ik het nooit :puh:

Geplaatst:

Nou FerryN, ik vind het nog knap als je een modeltype ziet, ookal weet je het merk :D En ik wilde zeker weten of je de Superstart 600 bedoelde, maar ik verklapte het toch dan al :D :D Bezig met smoothen :tu:

Grz, Beagle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...