nintendo5998 Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 neen, anders zou er niet gezegd worden dat het EXCLUSIEF voor de ds is Reageren
the_dan Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2008 neen, anders zou er niet gezegd worden dat het EXCLUSIEF voor de ds is werd over de psp spellen ook gezegt werd anders niet het grapje gemaakt in lcs handheld Reageren
Zaahed Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ik denk dat het mieschien wel voor Wii komt maar dat weet ik niet volledig 100%. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ik denk dat het mieschien wel voor Wii komt maar dat weet ik niet volledig 100%. ik weet wel zeker dat er een wii versie van gta zal zijn maar niet bepaald chinatown wars Reageren
the_dan Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ik denk dat het mieschien wel voor Wii komt maar dat weet ik niet volledig 100%. ik weet wel zeker dat er een wii versie van gta zal zijn maar niet bepaald chinatown wars dat weet ik no niet zo egt:P Reageren
viccie211 Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Misschien een vervolg in little itialy ofzo maar chinatown wars denk in niet zo zeer. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Ik denk het niet, ik vind de Wii niet echt geschikt voor GTA. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Ik denk het niet, ik vind de Wii niet echt geschikt voor GTA. Same here. De kans dat het op de WII of PSP komt is héél klein. Waarom? Het Touch-Screen kun je niet toveren op de PSP of op de WII... Mvg; MegaPilot. Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 ik denk dat hij wel op de wii kan, want je kan met je wii controller alle kanten op bewegen, en eigelijk kan dat ook met de stylus. kortom we kunnen alleen afwachten Reageren
Robin2130 Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 CTW was toch exclusief voor de DS? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 CTW was toch exclusief voor de DS? LCS en VCS waren dit ook voor de PSP hoor... En toch is het verschenen op de PS2, maar ik denk ook dat dit Exclusive blijft. MegaPilot. Reageren
Svenie Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 GTA Chinatown Wars verschijnt inderdaad exclusief voor de Nitendo DS, vandaar dat ik ook niet denk dat hij voor de Wii zal uitkomen. Dat Rockstar ooit een GTA voor de Wii zal uitbrengen is echter niet onmogelijk. Er gaan wel geruchten dat het spel een port naar de iPhone en de IPod Touch zou krijgen. Laat jullie hier niet teveel door beïnvloeden, want het zijn slechts voorspellingen van een analist. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 GTA Chinatown Wars verschijnt inderdaad exclusief voor de Nitendo DS, vandaar dat ik ook niet denk dat hij voor de Wii zal uitkomen. Dat Rockstar ooit een GTA voor de Wii zal uitbrengen is echter niet onmogelijk. Er gaan wel geruchten dat het spel een port naar de iPhone en de IPod Touch zou krijgen. Laat jullie hier niet teveel door beïnvloeden, want het zijn slechts voorspellingen van een analist. wat hebben de producten van apple daarmee te maken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 GTA Chinatown Wars verschijnt inderdaad exclusief voor de Nitendo DS, vandaar dat ik ook niet denk dat hij voor de Wii zal uitkomen. Dat Rockstar ooit een GTA voor de Wii zal uitbrengen is echter niet onmogelijk. Er gaan wel geruchten dat het spel een port naar de iPhone en de IPod Touch zou krijgen. Laat jullie hier niet teveel door beïnvloeden, want het zijn slechts voorspellingen van een analist. wat hebben de producten van apple daarmee te maken. Wat heeft de WII met Gta te maken? Niets toch... Behalve dat het van Nintendo is, maar dat is geen link/verband... Ipod Touch heeft ook een Touch Screen... MegaPilot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.