Jump to content

dit spel ook voor wii

ja of nee  

56 leden hebben gestemd

1. 1. ...

• ja
      10
    • nee
      44
    • 0

Recommended Posts

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

5

• the_dan

4

• nintendo5998

3

• Zaahed

2

Geplaatst:

Of GTA Chinatown Wars voor de Wii komt betwijfel ik, maar een GTA voor de Wii lijkt me niet uitgesloten. Met de Wii kan je het nog realistischer maken qua spelervaring (ik heb het niet over de graphics). Manhunt 2 stond volgens mij ook gepland voor de Wii, maar dat weet ik niet zeker. Als dat inderdaad zo was, dan zou een GTA zomaar kunnen. :Y

Geplaatst:
Of GTA Chinatown Wars voor de Wii komt betwijfel ik, maar een GTA voor de Wii lijkt me niet uitgesloten. Met de Wii kan je het nog realistischer maken qua spelervaring (ik heb het niet over de graphics). Manhunt 2 stond volgens mij ook gepland voor de Wii, maar dat weet ik niet zeker. Als dat inderdaad zo was, dan zou een GTA zomaar kunnen. :Y

lol een nek breken met je Wii mote in Manhunt 2 xD Dat wordt waarschijnlijk dan overal verbannen van de markt :puh:

maar GTA CW op de Wii zou wel mogelijk kunnen zijn, aangezien je zelfs meer kan doen met een Wiimote dan met een stylus...

• 3 weken later...
Geplaatst:

waarom is wii niet gtageschikt:O

er is toch ook een driver voor wii

en die is top

ookal heb ik geen wie

Geplaatst: (bewerkt)
Waarom is de WII niet Gta-geschikt? :O

Er is toch ook een driver voor WII,

en die is top.

Ookal heb ik geen WII.

Ik quote liever ABN,sorry. Wel, de Controllers van de WII werken met bewegingen van de speler. Je zou dus wel een Gta-game kunnen maken op de WII, maar je zou de hele gme moeten aanpassen aan de Controllers. Mocht er een Gta-game op de WII verschijnen dan is die vrijwel zeker Exclusive aangezien je met een gewone Controller van een PS3;Xbox360 die bewegingen niet kunt maken natuurlijk. Trouwens, de graphics van de PS3;Xbox-360 liggen hoger dan die van de WII, maar dat terzijde. Er is dus wel degelijk een mogelijkheid over een Gta-game die op de WII zou verschijnen. Maar nu zijn we gewoon aan het speculeren. Maar Chinatown Wars is niet geschikt voor op de WII aangezien de graphics van de WII véél hoger liggen dan die van de Nintendo DS. Toch wil ik benadrukken dat Chinatown Wars waarschijnlijk een hele mooie game word. Dus ik ben vrijwel zeker dat dit spel Exclusive blijft. Hehe, dat was me weer eens een post. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

ik denk wel dat er gta's naar de wii kunnen komen, maar niet dat deze gta dat ook doet.De wii en de ds liggen gewoon té ver uit elkaar. de psp en ps2 zijn practisch hetzelfde, alebij dezelfde hoeveeleidknoppen enz... alleen de ps2 is een stuk groter. De wii en de ds liggen mijlenver uit elkaar, de ds heeft een touchscreen, de wii niet, de wii word totaal anders bespeeld, en ga zo maar door. Ik denk dus niet dat GTA: China Town wars naar de wii komt

Geplaatst:
Waarom is de WII niet Gta-geschikt? :O

Er is toch ook een driver voor WII,

en die is top.

Ookal heb ik geen WII.

Ik quote liever ABN,sorry. Wel, de Controllers van de WII werken met bewegingen van de speler. Je zou dus wel een Gta-game kunnen maken op de WII, maar je zou de hele gme moeten aanpassen aan de Controllers. Mocht er een Gta-game op de WII verschijnen dan is die vrijwel zeker Exclusive aangezien je met een gewone Controller van een PS3;Xbox360 die bewegingen niet kunt maken natuurlijk. Trouwens, de graphics van de PS3;Xbox-360 liggen hoger dan die van de WII, maar dat terzijde. Er is dus wel degelijk een mogelijkheid over een Gta-game die op de WII zou verschijnen. Maar nu zijn we gewoon aan het speculeren. Maar Chinatown Wars is niet geschikt voor op de WII aangezien de graphics van de WII véél hoger liggen dan die van de Nintendo DS. Toch wil ik benadrukken dat Chinatown Wars waarschijnlijk een hele mooie game word. Dus ik ben vrijwel zeker dat dit spel Exclusive blijft. Hehe, dat was me weer eens een post. :puh:

Er zijn ook spellen voor de Wii die alleen knopjes gebruiken. Ugh... super smash bros. brawl... ugh.

Geplaatst:
Er zijn ook spellen voor de Wii die alleen knopjes gebruiken. Ugh... super smash bros. brawl... ugh.

Daar heb je gelijk in. Maar de graphics van de WII liggen hoger dan die van de Nintendo DS, zoals ik al heb gezegd. Een Gta op de WII sluit ik nog altijd niet uit, maar Chinatown Wars zal het waarschijnlijk niet zijn. ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:

die kans is klein, want dan moeten ze heel wat aanpassen om van de NDS naar de WII over te stappen.

de graphics ,touchscreen

waarom is wii niet gtageschikt:O

er is toch ook een driver voor wii

en die is top

ookal heb ik geen wie

dan ga je schieten en vechten met de driver en verder het spel uitspelen met twee knoppen :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...