ChristiaanGTA Geplaatst: 5 november 2008 Rapport Geplaatst: 5 november 2008 Ik dat het zeer zeker mogelijk is. ZOu toch vet zijn om te richten en te schieten met je Wii-mote, maar gewoon rondlopen en rijden doet met je controller. Alleen maak er dan wel een unieke Wii Game van en geen remake van Chinatown Wars. Reageren
-Simon- Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Ik denk dat hij niet voor de Wii uit gaat komen, omdat op de DS het van schuinbovenaf word gemaakt. De Wii kan een 3D aan, dus dan zouden ze hem helemaal om moeten zetten. Ik denk wel dat er later, misschien in 2009 al, een GTA voor de Wii zal uitkomen, maar dan wel in 3D. Reageren
H995 Geplaatst: 7 mei 2009 Rapport Geplaatst: 7 mei 2009 denk t nie, de wii heeft geen touch screen ze zouwen dan beter een hele nieuwe game kunnen maken. omdat CW bijna alles wel met de touch screen is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.