GTAFreak007 Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Hey, Kan iemand voor mij een paar commands maken ? Een /givecash [iD] [AMOUNT] Een /kill Een /spawn infernus ( zodat ik die kan spawnen recht voor mij) Een /wapen [iD] zodat ik dat wapen krijg Een /giveweapon zodat ik een wapen aan iemand kan geven Zo , Ik ken PAWN maar commands zijn niet mijn sterkste kan Als iemand zo vriendelijk wil zijn Gratzz GTAFreak007 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 GTAFreak007, je bent er nog een vergeten.... /givecash [iD] [bEDRAG] /calltaxi [PLAATS] [WAARNAARTOE] Reageren
nulop Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 (bewerkt) Ok ik heb hier misschien wel wat voor je: /kill if (strcmp("/kill", cmdtext, true, 10) == 0) { SetPlayerHealth(playerid, 0); return 1; } Ok dit duurde me een half uur eigenlijk maar nu heb ik er zelf ook wat aan: Spawn infernus if(strcmp("/infernus", cmdtext, true) == 0) { new Float:x,Float:y,Float:z, Float:a; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); new newcar = CreateVehicle(411,x, y, z, a, -1, -1, 240000); PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0); return 1; Dat /infernus kan je gewoon wijzigen. Meer heb ik ook nog niet, maar ik denk dat je hier al wat mee kunt. Bewerkt: 27 september 2008 door nulop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.