Jump to content

Fifa 09 VS Pes 09

Welke ga jij kopen  

40 leden hebben gestemd

1. 1. Welke ga jij kopen?

• Fifa 09
      21
    • Pes 09
      8
    • Beide
      5
    • Geen een van beide
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik speel nu fifa 09.

Maar vind nog steeds jammer dat de echte spelers niet erin zitten in het Nederlandse elftal.

Is dat bij Pes 09 ook zo?

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Zaahed

8

• Visser23

6

• AXIO

5

• studio dewolf

3

Geplaatst:
Ik speel nu fifa 09.

Maar vind nog steeds jammer dat de echte spelers niet erin zitten in het Nederlandse elftal.

nee dat is bij pes 09 niet zo ik heb ze alle 2 maar pes 2009 is zeker beter fifa vind ik zoizo niks aan :D

Geplaatst:
Ik speel nu fifa 09.

nee dat is bij pes 09 niet zo ik heb ze alle 2 maar pes 2009 is zeker beter fifa vind ik zoizo niks aan :D

Hoezo?

Wat is er beter aan :puh:.

Geplaatst:

Nederland heeft inderdaad licenties bij PES. Alleen de andere landen juist weer niet. Echt vaag, maar goed. Dat maakt verder niks uit.

@Nigel: Als je fifa niks aan vind, waarom koop je hem dan? :7 Niet erg handig lijkt me :puh:

Geplaatst:
Nederland heeft inderdaad licenties bij PES. Alleen de andere landen juist weer niet. Echt vaag, maar goed. Dat maakt verder niks uit.

@Nigel: Als je fifa niks aan vind, waarom koop je hem dan? :7 Niet erg handig lijkt me :puh:

Hij wou ze allebei uitproberen vandaar.

Geplaatst:

Op mijn PSP ben ik mij al tijden aan het doodvervelen en ik wilde een nieuw spel hebben. Toen dacht ik aan FIFA 2009 en PES 2009. Ik heb altijd FIFA gespeeld, maar de laatste jaren valt FIFA mij vies tegen. Ik heb thuis bij mijn neef een PES game gespeeld en ik moet zeggen dat dit naar meer smaakte. Ik ga dus voor de verandering PES 2009 kopen.

Geplaatst:

Nou, ik heb beide games gespeeld..

Waar ik vorig jaar PES2008 toch duidelijk de betere vond, steekt Fifa '09 er nu met kop en schouders boven uit. In Pro zit ondanks de nieuwe licenties qua gameplay totaal geen vernieuwing, en Fifa speelt gewoon veel lekkerder dan Pro. Erg jammer, ik hoop dat de heren van Konami volgend jaar wat beters te bieden hebben, anders komen ze absoluut niet meer mee met Fifa.

Geplaatst:
Nou, ik heb beide games gespeeld..

Waar ik vorig jaar PES2008 toch duidelijk de betere vond, steekt Fifa '09 er nu met kop en schouders boven uit. In Pro zit ondanks de nieuwe licenties qua gameplay totaal geen vernieuwing, en Fifa speelt gewoon veel lekkerder dan Pro. Erg jammer, ik hoop dat de heren van Konami volgend jaar wat beters te bieden hebben, anders komen ze absoluut niet meer mee met Fifa.

Inderdaad :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...