TommyGunz Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Hey op de pagina van de Vercetti Gang staat dat de gang Uzi Sub-Machine Guns (Uz-I's) krijgt na het uitspelen van het spel. Ik weet niet of de crew bedoelt: storyline uitspelen of 100% halen. Hoe dan ook. Je gang krijgt Uzi Sub-Machine Guns na "Keep Your Friends Close" dus hiervoor hoef je nog niet de 100% te hebben. Ik weet dat omdat mijn Vercetti Gang al Uzi's had voordat ik de 100% had (moest nog 2 assets en wat unique jumps). Ik zou graag willen dat ze daarover iets duidelijker waren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Het komt er op neer dat je gang uzi's krijgt nadat je de missie 'Keep your friends close' hebt uitgespeeld. Dus je hoeft hier geen 100% voor te halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyGunz Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 (bewerkt) Het gaat er even om dat het duidelijk op WikiGTA gezet wordt. Edit: spellingsfoutje. Bewerkt: 28 september 2008 door TommyGunz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
guib Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 maar volgens mij hebben ze ook een kogelvrijvest aan want ze gaan niet zomaar dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2008 Suggesties of foutjes op WikiGTA kun je >hier< melden. Dat hoeft dus niet in het forum van de betreffende GTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyGunz Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2008 Oh sorry, kan iemand dat misschien regelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wes-vercetti Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) je hoeft keep your friends close niet persee te halen ik heb hem 1 keer gedaan en werd afgeslacht maja ieder geval al die gaste lopen nu met van die uzis rond bij mijn bedrijven:P dus het moet niet maar minstens 1 keer geprobeerd hebben lijkt mij want ik heb hem niet gehaald maar ze lopen er wel al mee rond Bewerkt: 10 december 2008 door wes-vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.