Jump to content

Logitech X-540 aansluiten op tv

Recommended Posts

Geplaatst:

Kun je de Logitech X-540 ook aansluiten op de tv zonder een converter of iets dergelijks te hoeven kopen? (Ik wou het vanavond nog proberen en de winkels zijn al dicht :duh: )

Geplaatst:
Kun je de Logitech X-540 ook aansluiten op de tv zonder een converter of iets dergelijks te hoeven kopen? (Ik wou het vanavond nog proberen en de winkels zijn al dicht :duh: )

Ik geloof dat je het met een converter moet doen. als je hem aan de xbox of ps3 wil aansluiten kan dat simpelweg door hem in een van de usb-ports te steken. Maar zoals ik al zei, als je hem gewoon aan de tv wil aansluiten, heb je een converter nodig denk ik.

Geplaatst:

hey

je kan hem alleen aansluiten op je tv indien je deze adapter hebt: http://picnic.ciao.com/nl/2498565.jpg

ik weet niet of deze ook standaard bij de x-540 geleverd word, dit was bij de x-530 wel het geval want die heb ik namelijk

wat je ook nodig hebt een een tv met een aux uitgang, dit is te herkennen aan een rode en een witte tulp. lang niet alle tv's hebben dit.

laters

Geplaatst:
hey

je kan hem alleen aansluiten op je tv indien je deze adapter hebt: http://picnic.ciao.com/nl/2498565.jpg

ik weet niet of deze ook standaard bij de x-540 geleverd word, dit was bij de x-530 wel het geval want die heb ik namelijk

wat je ook nodig hebt een een tv met een aux uitgang, dit is te herkennen aan een rode en een witte tulp. lang niet alle tv's hebben dit.

laters

Ja, maar die moet je weer kopen, en de winkels zijn dicht op dit moment :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...