NickyHendriks Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Waar kan ik eigenlijk Brushes vinden? Ik zoek namelijk goede Brushes voor een nieuwe Signature die ik ga makne En ik heb nog een vraagje: Ik heb Photoshop net in het nederlands maar ik weet niet hoe ik Blur kan krijgen. Wat meot ik kiezen? Reageren
M4X Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Waar kan ik eigenlijk Brushes vinden? Ik zoek namelijk goede Brushes voor een nieuwe Signature die ik ga makneEn ik heb nog een vraagje: Ik heb Photoshop net in het nederlands maar ik weet niet hoe ik Blur kan krijgen. Wat meot ik kiezen? Brushes kan je overal op het internet vinden, en je kan ze ook zelf maken. Ik raad je persoonlijk DeviantArt aan. Let er wel op dat de brushes geschikt zijn voor jou Photoshop versie, sommige brushes zijn namelijk alleen geschikt voor Photoshop CS2 en hoger Reageren
Arthis Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Brushes kan je onder andere vinden op Deviantart, waar je ook nog veel meer handige dingen kan vinden voor sigs Als je bijvoorbeeld een grunge brush pack wil, typ dan in: Grunge brushes en je hebt ze voor het uikiezen ^^ Voor die blur tool: Zoek gewoon het druppeltje op in je toolpallet Suc6 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Brushes kan je onder andere vinden op Deviantart, waar je ook nog veel meer handige dingen kan vinden voor sigs Als je bijvoorbeeld een grunge brush pack wil, typ dan in: Grunge brushes en je hebt ze voor het uikiezen ^^ Voor die blur tool: Zoek gewoon het druppeltje op in je toolpallet Suc6 Ik had eerst een Brush dat was volgens mij Jashasins Brushes maar ik kann die niet meer vinden. En die was echt superfijn Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 En ik heb nog een vraagje: Ik heb Photoshop net in het nederlands maar ik weet niet hoe ik Blur kan krijgen. Wat meot ik kiezen? Voor dit soort vragen kun je gebruik maken van een vertaling. Blur in de Nederlandse versie is 'Penseelstreek'. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ik had eens Jashins Brushes 14 maar die kan ik niet meer vinden. Wie kan deze voor mij uploaden? Reageren
Kloep Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 bedoel je deze? Klik! Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) Brusheezy? Bewerkt: 30 september 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Blur is toch vervagen in het NL? En voor Jashins brushes set typ je in google in "jashins brushes set" moeilijk hé? Het eerste resultaat heb je hem al. En Jashins brushes set is vanaf PS7 dus jij kan hem gebruiken in je PS. Ik heb zamgod namelijk mijn ps gegeven. (Bestanden doorgestuurd van mijn versie,dus hij heeft eigelijk een gratis PS van me gekregen. ) Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 bedoel je deze? Klik! JA die zocht ik, Bedankt kloep Blur is toch vervagen in het NL?En voor Jashins brushes set typ je in google in "jashins brushes set" moeilijk hé? Het eerste resultaat heb je hem al. Ik beodlde SET 14 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.