Fedmas Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 phpBB3 Skins Post hier mooie skins voor PHPbb3 een forumsoftware. Hier kan je ook kijken wanneer je skins nodigt hebt voor je site.Rulz- Alleen phpBB3- Alleen Gratis skins- blijf ontopic! Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ik zou zeggen, begin maar met de eerste skin. Zo kan ik ook veel topics maken. Reageren
Fedmas Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Is goed Deze is wel vet:) Reageren
Traser Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 (bewerkt) Deze vind ik opzich wel mooi, Mooi strak, goed bijpassende kleuren - Pro Silver Special - Deze is mooi, om zijn Strakke vormen, en goed uitziende indeling. - SmoothTech - Bewerkt: 27 september 2008 door Traser Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Is goedDeze is wel vet:) Kan ik deze ook op IPBfree krijgen? Zoja hoe? Reageren
Kloep Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Is goedDeze is wel vet:) Kan ik deze ook op IPBfree krijgen? Zoja hoe? Waarschijnlijk niet precies deze, of je moet heel erg goed zoeken. Deze skin is denk ik door iemand gemaakt, maar wel voor PHPBB, en dus niet voor IPBFree. Reageren
Fedmas Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ik denk idd dat je die niet gaat vinden. Traser: Eerste vind ik nix 2e is nog wel wat:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.