Jump to content

Packard Bell Easynote MX37 15,4

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

Ik las de V&D folder eens door en zag daar een mooie laptop staan. Aangezien ik en me ouders een laptopje nodig hadden lijkt het ons wat op morgen te gaan kijken. Het gaat om de volgende laptop klik.

Er staan geen specs bij dit stond in het krantje:

Intel celeron dual-core T1400 (1,73 GHz). Ook zit er Windows Vista Home Basic op wat ik dan natuurlijk wel ga uitbreiden :puh:. En NL/ENG duel boot. 2GB geheugen en 160GB harddisk.

Ik heb hier weinig tot geen verstand van. Ik weet wel dat dual-care beter is dan Pentium 4. Maar quad core is weer beter dan dual. Alleen ik weet niet wat die "Celeron" betekend.

Natuurlijk hangt het er erg vanaf wat je ermee wilt gaan doen. Wij willen hem meer gebruiken om te Internetten en soms wat te Photoshoppen. Ik wil soms GTA San Andreas spelen als dat kan.

Wie kan meer specs vinden, heeft deze laptop of heeft andere informatie?

Alvast bedankt

Omar

Geplaatst:

Allereerst zal ik zeggen dat het wel packard bell is. Dat is (naar mijn ervaring) gewoon bagger. Als je je eigen windows erop zet zijn de recovery cd's niets meer waard. Er staan bestanden op je hardeschijf die dan verwijderd worden, en daarmee ook alle support van packard bell. Wil je deze terug kostje dat 50 euro voor nieuwe cd's en met geluk werken ze nog ook. Vaak gaat er ook nog iets stuk waarna je m 2 maanden kwijt bent.

Dat terzijde,

Het laptopje zal doen wat je wilt. Ik zou er nog een gig geheugen bij zetten. Ik heb ongeveer t zelfde en daarmee kan ik san andreas spelen, maar niet optimaal. Ik heb 3 gig geheugen, en waarschijnlijk is je videokaart shared. Die wilt dus bijv. 1 gig van je geheugen gebruiken, en windows vista heeft toch graag 2 gig, terwijl jij dan nog maar 1 gig over hou.

Maar als ik zou kijken zal ik het niet doen, puur omdat het packard bell is.

Geplaatst: (bewerkt)