Jump to content

Packard Bell Easynote MX37 15,4

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

Ik las de V&D folder eens door en zag daar een mooie laptop staan. Aangezien ik en me ouders een laptopje nodig hadden lijkt het ons wat op morgen te gaan kijken. Het gaat om de volgende laptop klik.

Er staan geen specs bij dit stond in het krantje:

Intel celeron dual-core T1400 (1,73 GHz). Ook zit er Windows Vista Home Basic op wat ik dan natuurlijk wel ga uitbreiden :puh:. En NL/ENG duel boot. 2GB geheugen en 160GB harddisk.

Ik heb hier weinig tot geen verstand van. Ik weet wel dat dual-care beter is dan Pentium 4. Maar quad core is weer beter dan dual. Alleen ik weet niet wat die "Celeron" betekend.

Natuurlijk hangt het er erg vanaf wat je ermee wilt gaan doen. Wij willen hem meer gebruiken om te Internetten en soms wat te Photoshoppen. Ik wil soms GTA San Andreas spelen als dat kan.

Wie kan meer specs vinden, heeft deze laptop of heeft andere informatie?

Alvast bedankt

Omar

Geplaatst:

Allereerst zal ik zeggen dat het wel packard bell is. Dat is (naar mijn ervaring) gewoon bagger. Als je je eigen windows erop zet zijn de recovery cd's niets meer waard. Er staan bestanden op je hardeschijf die dan verwijderd worden, en daarmee ook alle support van packard bell. Wil je deze terug kostje dat 50 euro voor nieuwe cd's en met geluk werken ze nog ook. Vaak gaat er ook nog iets stuk waarna je m 2 maanden kwijt bent.

Dat terzijde,

Het laptopje zal doen wat je wilt. Ik zou er nog een gig geheugen bij zetten. Ik heb ongeveer t zelfde en daarmee kan ik san andreas spelen, maar niet optimaal. Ik heb 3 gig geheugen, en waarschijnlijk is je videokaart shared. Die wilt dus bijv. 1 gig van je geheugen gebruiken, en windows vista heeft toch graag 2 gig, terwijl jij dan nog maar 1 gig over hou.

Maar als ik zou kijken zal ik het niet doen, puur omdat het packard bell is.

Geplaatst: (bewerkt)

Inderdaad is Packard Bell bagger, Acer mag dan ook wel kudt zijn maar beter (naar mijn ervaring).

Inderdaad zou je 1GB geheugen erij kunnen kopen want 2GB is ook niet zo veel... 3GB lijkt me voldoende om Grand Theft Auto: San Andreas redelijk te kunnen spelen, je kan natuurlijk ook 2GB erbij kopen voor als GTA: IV naar de PC komt.

En Celeron betekent dat het een beetje "low-end" van Intel is, die van AMD is de Sempron. Het is een best wel betrouwbaar type, ik had ooit een Paradigit-computer met een Intel Celeron Northwood @ 2GHz en die ging ruim vijf jaar mee. Maar als het kan zou ik toch maar een Dell, of een Asus kopen want Packard Bell is toch niet zo erg goed. :7

Bewerkt: door Harrison
Geplaatst:
[...]

Inderdaad zou je 1GB geheugen erij kunnen kopen want 2GB is ook niet zo veel... 3GB lijkt me voldoende om Grand Theft Auto: San Andreas redelijk te kunnen spelen, je kan natuurlijk ook 2GB erbij kopen voor als GTA: IV naar de PC komt.

[...]

We hebben het hier wel over een laptop. D.w.z. dat je geen geheugen kan vervangen of erbij doen.... Ik zou het niet zo gauw doen, Packard Bell is geen geweldig merk voor computers. Specs kunnen er mee door, maar ik zou toch eerder naar een Acer of HP notebook kijken, dan weet je zeker dat je een goede koop hebt gedaan.

Geplaatst:
[...]

[...]

We hebben het hier wel over een laptop. D.w.z. dat je geen geheugen kan vervangen of erbij doen.... Ik zou het niet zo gauw doen, Packard Bell is geen geweldig merk voor computers. Specs kunnen er mee door, maar ik zou toch eerder naar een Acer of HP notebook kijken, dan weet je zeker dat je een goede koop hebt gedaan.

Ik hoop dat je een grapje maakt. :{ Acer en PB staan bijna op hetzelfde niveau.

Geplaatst:
Ik hoop dat je een grapje maakt. :{ Acer en PB staan bijna op hetzelfde niveau.

Excuses, ik heb geen ervaring met Acer notebooks, als ik eerlijk ben...

Geplaatst:

Packard bell is id niet geweldig, het is goed om soms mail te checken.

Tegenwoordig krijg je er geen cd meer bij.

Ik heb zelf een packard bell, een pc, en daarvan is de kast te klein voor elk moederbord.

De computers van pb zijn degelijk en gaan lang mee, maar het is geen materiaal m spellen op te spelen.

Je kunt dan dnek ik beter een acer of hp nemen.

Met 2 GB kan je San Andreas wel draaien hoor. Ik had een hele tijd een Windows Vista PC met 2 GB RAM en een Dual-Core. San Andreas draaide met de frame limiter off en alles op high. ;)

Verder kan een Dual Core 2 dingen in 1 keer, en een Quad Core 4 dingen in 1 keer. Zo kan je het makkelijk zeggen. Met een Dual Core kan je bijvoorbeeld internetten en filmpje branden, zonder dat je PC traag gaat. Met een Quad Core kan je filmpje branden, internetten, spelletje spelen, én muziek luisteren. Al raad ik het je niet aan om alles in 1 keer te doen. Het komt er dus op neer dat een Dual Core zowat dubbel zoveel kan doen dan een gewone processor, en een Quad Core 4 keer zoveel.

Edit: Packard Bell mag dan misschien geen top kwaliteit zijn, maar ik denk niet dat het super slecht is hoor.

Bewerkt: door Hanneswasco
[...]

[...]

Geheugen uitbreiden op een laptop kan wel, echter is dit bij niet alle laptops mogelijk. Verder: Packard Bell = Acer.
Verder kan een Dual Core 2 dingen in 1 keer, en een Quad Core 4 dingen in 1 keer.

Ohja? Kan jou Dual Core dan alleen maar een OS draaien (OS bestaat al uit meerdere dingen). Je formulering van een Dual Core / Quad Core is niet goed. Een Dual Core is een processor die beter is als de Single Core. Immers Dual Core heeft 2 kernen die 'samenwerken'. Om het even kort samen te vatten; de processen worden over de Dual Core verdeeld. Dit gebeurd ook bij een Quad, aangezien deze 4 kernen heeft kan je er weer meerdere taken mee doen zonder dat de CPU het er moeilijk mee gaat krijgen. Quad Core is beter voor videobewerking t.o.v. Dual Core, gewoonweg omdat Quad Core meerdere kernen heeft en dus meer aan kan.

Met een Quad Core kan je filmpje branden, internetten, spelletje spelen, én muziek luisteren.

Dit kan ook gewoon met een Dual Core. Alleen heeft deze het er wat moeilijker mee.

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:
Verder kan een Dual Core 2 dingen in 1 keer, en een Quad Core 4 dingen in 1 keer.

Ohja? Kan jou Dual Core dan alleen maar een OS draaien (OS bestaat al uit meerdere dingen). Je formulering van een Dual Core / Quad Core is niet goed. Een Dual Core is een processor die beter is als de Single Core. Immers Dual Core heeft 2 kernen die 'samenwerken'. Om het even kort samen te vatten; de processen worden over de Dual Core verdeeld. Dit gebeurd ook bij een Quad, aangezien deze 4 kernen heeft kan je er weer meerdere taken mee doen zonder dat de CPU het er moeilijk mee gaat krijgen. Quad Core is beter voor videobewerking t.o.v. Dual Core, gewoonweg omdat Quad Core meerdere kernen heeft en dus meer aan kan.

Met een Quad Core kan je filmpje branden, internetten, spelletje spelen, én muziek luisteren.

Dit kan ook gewoon met een Dual Core. Alleen heeft deze het er wat moeilijker mee.

Het kan zijn dat ik het een klein beetje verkeerd geformuleerd heb, maar ik bedoel met het 2de gequoteerde stukje dat je die 4 dingen normaal gezien probleemloos moet kunnen, en bij een Dual Core je PC heel traag zal gaan.

Geplaatst:

Ik heb zelf een packard bell, een pc, en daarvan is de kast te klein voor elk moederbord.

De computers van pb zijn degelijk en gaan lang mee, maar het is geen materiaal m spellen op te spelen.

Als ik eerlijk moet zijn wil ik hierop iets zeggen, namelijk een vriend van mij heeft een Packard Bell, volgens mij al een hele oude (alles is nog standaard en het heeft nog een dikke grote, lompe monitor) en hij kan er gewoon Spore, GTA: San Andreas enzo op high en gemiddeld spelen dus... :cya:

Geplaatst:

Als ik eerlijk moet zijn wil ik hierop iets zeggen, namelijk een vriend van mij heeft een Packard Bell, volgens mij al een hele oude (alles is nog standaard en het heeft nog een dikke grote, lompe monitor) en hij kan er gewoon Spore, GTA: San Andreas enzo op high en gemiddeld spelen dus... :cya:

ligt eraan wat voor type je koopt, ik heb ook zon oude maar ik kon dat niet.

Geplaatst:

Het is zon lelijke grote dikke, mega kast met een groene Combo-drive enzo het is wit met groen echt lelijk!

Geplaatst:

Het is zon lelijke grote dikke, mega kast met een groene Combo-drive enzo het is wit met groen echt lelijk!

Ik heb zon mini tower, hij is te klein voor elk moederbord.

Geplaatst:

Uit mijn eigen ervaringen zou ik geen PB nemen.

Maar een HP. :Y

De prijs/kwaliteit is zeer goed!

Mijn vader heeft nu ook een HP laptop en zal zeker GTA 4 kunnen draaien en dat nog maar alles voor geen €1000!

Aan deze reactie zal je vast niet veel hebben,maar uit eigen ervaring zou ik een HP nemen,volgens mij zijn dat de beste laptops met Windows op het moment. :) (Ik kan het fout hebben,ik ken er niks van ;) )

Mvg PTC. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...