Harrison Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Packard bell is id niet geweldig, het is goed om soms mail te checken.Tegenwoordig krijg je er geen cd meer bij. Ik heb zelf een packard bell, een pc, en daarvan is de kast te klein voor elk moederbord. De computers van pb zijn degelijk en gaan lang mee, maar het is geen materiaal m spellen op te spelen. Je kunt dan dnek ik beter een acer of hp nemen. Als ik eerlijk moet zijn wil ik hierop iets zeggen, namelijk een vriend van mij heeft een Packard Bell, volgens mij al een hele oude (alles is nog standaard en het heeft nog een dikke grote, lompe monitor) en hij kan er gewoon Spore, GTA: San Andreas enzo op high en gemiddeld spelen dus... ligt eraan wat voor type je koopt, ik heb ook zon oude maar ik kon dat niet. Het is zon lelijke grote dikke, mega kast met een groene Combo-drive enzo het is wit met groen echt lelijk! Ik heb zon mini tower, hij is te klein voor elk moederbord. Klopt, zelfs sommige midi-towers zijn te klein voor sommige moederborden, ik heb nu een Acer mini-tower van de Veriton M-series lijn en daar past vrijwel alle moederborden in. Reageren
The Distortion Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 PB is idd zeer bagger dan zou ik meer gaan voor een MSI laptop, of een Asus laptop. Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 PB is idd zeer bagger dan zou ik meer gaan voor eenMSI laptop, of een Asus laptop. Dan kun je nog wel ff heel lang door sparen, voor een msi of asus betaal je alleen al 100 euro extra vanwege het merk. Je moet maar eens voor andere dingen kijken, bijv een dvd speler, dan betaal je voor eentje van asus meer dan voor eentje van fujitsu terwijl de fujitsu beter is. Reageren
Harrison Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) PB is idd zeer bagger dan zou ik meer gaan voor eenMSI laptop, of een Asus laptop. Dan kun je nog wel ff heel lang door sparen, voor een msi of asus betaal je alleen al 100 euro extra vanwege het merk. Je moet maar eens voor andere dingen kijken, bijv een dvd speler, dan betaal je voor eentje van asus meer dan voor eentje van fujitsu terwijl de fujitsu beter is. Asus is inderdaad erg goed, ik gebruik een EeePC 4GB en ik kan gewoon GTA: Vice City spelen zonder enige vertraging, en San Andreas ook, maar Dell laptops vind ik toch wel de beste nog, ik had voor mijn EeePC een Dell Vostro 1000 wat een low-end laptop is maar je kreeg wel allemaal software enzo, en Windows Vista Home Premuim, dan zou ik toch een Asus of een Dell nemen. Alienware is een van de beste laptops van met moment maar dan ben je al gauw 3,000 dollars kwijt... Bewerkt: 30 september 2008 door Harrison Reageren
-Omar- Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Ik heb hem toch maar niet gekocht want morgen komt mijn nieuwe Acer Aspire eraan! Reageren
Harrison Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb hem toch maar niet gekocht want morgen komt mijn nieuwe Acer Aspire eraan! Denk er wel aan: Acer en Packard Bell zijn hetzelfde niveau . Bewerkt: 18 oktober 2008 door Harrison Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik zou of voor een dell gaan of voor een HP Maar je hebt ook toshiba en compaq die ook wel goed zijn en mijn pa heeft een toshiba die is al zo'n 5 jaar en die werkt alsof hij nieuw is. Reageren
Harrison Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Ik zou of voor een dell gaan of voor een HPMaar je hebt ook toshiba en compaq die ook wel goed zijn en mijn pa heeft een toshiba die is al zo'n 5 jaar en die werkt alsof hij nieuw is. Ik zou kiezen voor een MSI of een Dell, misschien een Asus, maar dan alleen een mini-laptop . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.