Rskill0rzW Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Telkens als ik Kate (tweede vriendin) bel hoor ik twee piepjes en dan is ze weg, opgehangen. Hoe kan dit en hoe kan ik weer met haar gaan daten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2008 Heb je de storyline al uitgespeeld? Want dan zal Kate ofwel dood zijn (doodgeschoten door Pegorino in de missie Mr. and Mrs. Bellic) of ze zal je niet meer willen zien. Echter is het door een bug wel mogelijk om nog met Kate te daten, hier vind je meer informatie over deze bug. Verder is er ook niet veel aan het daten met Kate, want ze wil toch nooit met je naar bed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rskill0rzW Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 Roman is dood, dus ik heb niet naar kate geluisterd. Dus ze wil me nu nooit meer zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 Roman is dood, dus ik heb niet naar kate geluisterd. Dus ze wil me nu nooit meer zien? Inderdaad. Maar, zoals ik al zei, is het wel nog mogelijk om haar te daten door middel van een bug. Hierdoor zal zij je opbellen en vragen om uit te gaan. Als je positief antwoord zal je met haar kunnen daten, ook al wil ze je niet meer zien. Maar dit is dus alleen mogelijk als zij je opbelt, en dat gebeurt niet vaak. Als je met Kate wilt daten zal je dus een nieuw spel moeten starten en vele missie's doen (of simpelweg een savegame downloaden), zodat je terug met haar kan daten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gregori Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 Heb je de storyline al uitgespeeld? Want dan zal Kate ofwel dood zijn (doodgeschoten door Pegorino in de missie Mr. and Mrs. Bellic) of ze zal je niet meer willen zien. Echter is het door een bug wel mogelijk om nog met Kate te daten, hier vind je meer informatie over deze bug.Verder is er ook niet veel aan het daten met Kate, want ze wil toch nooit met je naar bed. Offtopic: Cyber sex ftw? :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rskill0rzW Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2008 Nouja dank jullie wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.