Zaahed Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ik heb een vraag. Hoor je een layout met paint te maken en dan slicen met photoshop cs3. Of is het best dat je een layout maakt met photoshop cs3 en dan ook met photoshop cs3 de layout sliced. Sorry als dit topic op de verkeerde catorogy is. Wist niet waar je moest plaatsn. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ik heb een vraag.Hoor je een layout met paint te maken en dan slicen met photoshop cs3. Of is het best dat je een layout maakt met photoshop cs3 en dan ook met photoshop cs3 de layout sliced. Sorry als dit topic op de verkeerde catorogy is. Wist niet waar je moest plaatsn. Ik vind persoonlijk een layout maken in Photoshop veel gemakkelijker dan in Paint. Maar ik ken enkele mensen die het doen in Paint, omdat ze dat makkelijker vinden. Ik raad je aan om het eens in beide programma's te proberen, en je zal dan wel zien welke je het makkelijkst en handigst vind. Reageren
Zaahed Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Ok, Dankje voor het snelle antwoord Reageren
Ferre Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Als je je website ontwerpt met Paint kun je net zo goed je site opmaken met wat html codes. Reageren
Zaahed Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Als je je website ontwerpt met Paint kun je net zo goed je site opmaken met wat html codes. Maar om een mooie site te maken moet ik eerst een layout maken en dan slicen en dan volgens mij met divs werken (zodat ik erop kan schrijven) Edit: Hoe kan je een layout met photoshop cs3 maken dus met welke knoppen. Alvast bedankt! Bewerkt: 29 september 2008 door zaahed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.