Jump to content

nike vs adidas

adidas of nike  

44 leden hebben gestemd

1. 1. ??

• adidas
      3
    • nike
      27
    • puma
      7
    • assics
      0
    • allemaal zijn lelijk
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Nike, ik heb ze zelf namelijk. Maar dan moet je wel Nike Air Max hebben. En dan niet met allemaal rare kleurtjes enzow. Anders worden ze spuuglelijk :puh:

Geplaatst:

Qua kleren vind ik er niet duidelijk 1 de beste, heb kleding van zowel Nike, Adidas en Puma, en 't is allemaal prima. De voetballen van Nike vind ik echter wel wat beter dan die van Adidas, veel betere kwaliteit, en bij schoenen is dat meestal ook zo, alhoewel Puma ook mooie schoenen heeft. Als ik er echt 1 moet uitkiezen ga ik voor Adidas, qua kleding.

Geplaatst:

Voor sportkleding kies ik Adidas, dat heb ik altijd al gehad. Voor sportschoenen kies ik voor Nike, omdat die vaak schoenen hebben die beter passen, vooral qua breedte. Voor casual zou ik denk ik Puma kiezen, die hebben wel leuke schoenen en soms leuke kleren ook.

Geplaatst:
Voor sportkleding kies ik Adidas, dat heb ik altijd al gehad. Voor sportschoenen kies ik voor Nike, omdat die vaak schoenen hebben die beter passen, vooral qua breedte. Voor casual zou ik denk ik Puma kiezen, die hebben wel leuke schoenen en soms leuke kleren ook.

schoenen:nike (air max)

ballen:nike

kleding:addidas

Geplaatst:
Schoenen: Nike!

Kleding:nike!

Ballen:nike!

Kicksen: nike!

NIKE

ik weet niet wat jij het mooiste merk vind

vast puma??:puh:

Geplaatst:
Nike, ik heb ze zelf namelijk. Maar dan moet je wel Nike Air Max hebben. En dan niet met allemaal rare kleurtjes enzow. Anders worden ze spuuglelijk :puh:

Ik kies ook voor Nike, vooral zoals deze kerel kies ik ook de Nike Air Max, maar sommige kleuren hebben wel een gewenst effect vooral als je in Amsterdam kijkt kom je soms best wel vette tegen. Naast de schoenen, zijn sport kleren en de voetballen van Nike gewoon goed, ik heb altijd een Nike trainings broek gedragen, ook voetbal ik vaak met een Nike bal, maar ook Adidas vind ik niet slecht, maar mijn voorkeur gaat toch naar Nike. :)

Geplaatst:

Nikee

Heb niks van Adidas volgens mij

Ik heb

Nike air Max

Nike pet

Nike jas

en nog wel meer dingen :)

Waarom staat er geen G-Star bij ? :puh:

Geplaatst:

Nike Ofcourse !! Wat is adidas nou weer :puh: Ik heb nog nooit adidas kleren gekocht. Ik heb laats nog een nike barca shirt gekocht en een nike bal in barcelona.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind Nike en Adidas even goed. Ik kan niet echt kiezen... Adidas heeft mooie schoenen, maar Nike ook... Nike heeft ook lelijke schoenen, net zoals Adidas... Allebij zijn ze even goed vind ik, zoals ik al zei.

Waar staan Le Coq Sportif en Reebok eigenlijk?

@hierboven

omdat dat geen sport merk is. ;)

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:

Ik kies toch voor Adidas, aangezien ik geen Nike Air Max heb.

Adidas voetbalschoenen zijn dunner dan Nike voetbalschoenen, alleen adidas past me als voetbalschoenen, momenteel heb ik voor naar school Puma's. En ik wil ook even een ander merk boven tafel halen, namelijk Hummel, ik draag op dit moment een trainingsbroek van Hummel, hij zit lekker, staat mooi en er zitten ritsen in, Hummel dus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...