Jump to content

nike vs adidas

adidas of nike  

44 leden hebben gestemd

1. 1. ??

• adidas
      3
    • nike
      27
    • puma
      7
    • assics
      0
    • allemaal zijn lelijk
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga zeker voor Nike, in ieder geval wat betreft schoenen. Mijn 'straatschoenen' en 'zaalschoenen' zijn altijd van Nike. Ik vind ze lekkerder lopen/rennen en natuurlijk zien ze er nog goed uit ook. Niet dat ik iets tegen Adidas of andere merken heb, ik vind Nike gewoon het meest bij me passen.

Tevens, als je toch al andere merken aan de poll toevoegt hadden dat er best meer kunnen zijn.

Geplaatst:

De laatste tijd draag ik vrij weinig van deze merken meer (Behalve die verdraaide Air Max die ik zo snel mogelijk weg wil hebben :7 ), maar als ik een keuze moest maken zou ik voor Nike kiezen. Nou moet ik wel zeggen dat ik van Nike enkel schoenen draag..shirts, petjes en andere dingen heb ik er niet van. Ik heb overigens niets tegen de andere merken, want ook Adidas, Puma en Le Coq Sportif vind ik fijne merken. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Nou nou, wat een Nike fanboys hier. Ik heb nooit nike gedragen, zal ze ook nooit dragen. Het zijn gewoon lelijke schoenen, die nog eens reteduur en heel vlug kapot gaan.

Geef mij maar Converse 8)

(fanboy reacties kan je achterwege laten;))

Edit, ik zie nu pas de reactie van Moechy (was op 1e pagina bezig) Echt wel jong :) Moechy heeft groot gelijk !!

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik ga voor nike.. bij mij gaan ze altijd lekker lang mee..vind de logo wicked.. en er zijn zoveel mooie modelen van nike dat ik niet eens naar andere schoenen kijk :schater:

• 2 weken later...
Geplaatst:
Schoenen: Nike!

Kleding:nike!

Ballen:nike!

Kicksen: nike!

NIKE

ik weet niet wat jij het mooiste merk vind

vast puma??:puh:

Whaha xD

Ik ook Nike.Zeker de schoenen :)

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Aleen maar merken schoenen en kleding die ze bij de scapino verkopen staan in het lijstje @_@

Bewerkt: door Wrieh
Geplaatst:

Die Nike Air shit dat nu een beetje begint op te komen vind ik echt poep! Het ziet er veel te dik en 'overpowered' uit!

Zelf geef ik de voorkeur aan Puma. Puur omdat ik er al wat kleding van heb en omdat ik het logo veel mooier vind dan dat saaie streepje van Nike.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...