Sjorszzz Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Hallo, Ik had hier nog nergens een topic over kunnen vinden. Dus vandaar nu de vraag van mij: Hoe kun je bijv. in je script ofzo (maak niet uit waar en hoe) Er voor zorgen dat er niet alleen players (echte mensen dus) maar ook gewone peds rondlopen in je server? Dan valt er altijd nog wat te klieren als er geen andere spelers meer zijn in je server momenteel. Reageren
Ophion Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Dit is (nog) niet mogenlijk, In de nieuwe SA:MP versie zullen misschien bots komen. Can't wait! Groetjes Jeroen. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Omdat dit nog niet mogelijk is ze zijn bezig met de volgende versie en daar lopen er dus "bots" rond en de max players gaat naar 500 DAMN : Je was me voor Gratzz GTAFreak007 Bewerkt: 28 september 2008 door GTAFreak007 Reageren
randolph Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 ff vraagje is er al bekend waneer deze nieuwe versie van samp uit gaat komen ?? mvg Randolph Reageren
Sandra Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 ff vraagje is er al bekend waneer deze nieuwe versie van samp uit gaat komen ??mvg Randolph Nope Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Op de site stond er 70 % dus lang zal het niet meer doen Gratzz GTAFreak007 Reageren
JeGe Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Op de site stond er 70 % dus lang zal het niet meer doen Gratzz GTAFreak007 Nou..? Ze werken heus niet 24/7 aan SAMP hoor.. En het is een behoorlijk uitgebreide mod.. Kan nog wel even duren dus ;-) Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Zijn er nogmeer nieuwe/speciale mogelijkheden behalve die bots? Reageren
Ymosky Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 (bewerkt) Zijn er nogmeer nieuwe/speciale mogelijkheden behalve die bots? Er is ooit een bericht geweest op sa-mp.com over 0.2.5, dat staat hier nog: http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=941976 Maarja, of er uberhaupt nog wel een 0.2.5 komt weten we niet, we moeten maar afwachten. Bewerkt: 30 september 2008 door Ymosky Reageren
randolph Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 k hoop dat ie komt in iedergeval als zou niet gaan maken hoop ik dat ze nog wel zo aardig zijn om die 2.5.5 uit te brengen en dan stoppen met updaten Reageren
Twinsen Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 (bewerkt) Hmm we zijn al bezig het na te gaan of het in de nabije toekomst gaat lukken. Want als we al auto`s, skins, propertie ect ect, kunnen maken moet het toch niet al te moeilijk zijn om net als single player npc peds laten rondlopen. Ik had al een aantal topics gezien op het sa-mp forum. Trouwens had je het Zombie script al gezien? Kijk hieronder: [FS] zombie filter script v1.4 van: zeruel_angel Zombie script voor download zie laatste pagina Dat zijn dus speler controlled peds, maar het begin is er dus wel. Dus misschien is er in de nabije toekomst meer >>> Door Sandra: Let voortaan alsjeblieft op de datum van de laatste post voordat je reageert... Dit topic is anderhalf jaar oud<<< Bewerkt: 2 februari 2010 door Sandra Reageren
Freaksken Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Hmm we zijn al bezig het na te gaan of het in de nabije toekomst gaat lukken. Want als we al auto`s, skins, propertie ect ect, kunnen maken moet het toch niet al te moeilijk zijn om net als single player npc peds laten rondlopen. Ik had al een aantal topics gezien op het sa-mp forum. Trouwens had je het Zombie script al gezien? Kijk hieronder: [FS] zombie filter script v1.4 van: zeruel_angel Zombie script voor download zie laatste pagina Dat zijn dus speler controlled peds, maar het begin is er dus wel. Dus misschien is er in de nabije toekomst meer Post anders even 2 jaar later >>> Door Sandra: Moderatorgedrag is niet toegestaan hier. Meld ovetredingen met de 'raporteer'-knop<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.