Jump to content

Beeld doet raar bij GTA

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

Ik heb sinds een tijdje een probleem met mijn computer:

toen ik op een dag gta ging spelen viel tijdens het spelen het beeld weg en kreeg ik vierkante patronen op beeld die steeds veranderden en toen werd het beeld opeens zwart. ik krijg dan een bericht van ''Mode Not Supported''.

Daarna doe ik de computer weer aan en hetzelfde gebeurd als ik me aanmeld bij mijn account! Na een tijdje ging dit probleem weg, maar nu gebeurd het weer. soms als ik de account binnen kom en op gta druk krijg ik de patronen weer. Kan iemand me alstublieft helpen :schater::N_O_

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Dat ligt niet aan de computer OF de software (GTA, aanmelden etc.). Dit ligt gewoon aan je beeldscherm. Je moet echt een nieuwe kopen als je zoiets krijgt :tu:

Grz, Beagle

Geplaatst:

Misschien gebruik je een te grote resolutie of zit je op een te hoge vernieuwingsverquentie. Probeer de resolutie eens wat lager te zetten. ^_^

Geplaatst:
Hallo

Ik heb sinds een tijdje een probleem met mijn computer:

toen ik op een dag gta ging spelen viel tijdens het spelen het beeld weg en kreeg ik vierkante patronen op beeld die steeds veranderden en toen werd het beeld opeens zwart. ik krijg dan een bericht van ''Mode Not Supported''.

Daarna doe ik de computer weer aan en hetzelfde gebeurd als ik me aanmeld bij mijn account! Na een tijdje ging dit probleem weg, maar nu gebeurd het weer. soms als ik de account binnen kom en op gta druk krijg ik de patronen weer. Kan iemand me alstublieft helpen :schater::N_O_

Alvast bedankt!

Nee daar ligt het niet aan ik heb al een andere monitor gebruikt, en ik heb mijn grafische kaart ook een keer gede-instaleerd maar niks helpt ik heb ook de resolutie en vernieuwingssnelheid veranderd. het blijft hetzelfde probleem.

soms als ik een paar dingen opnieuw instaleer of verander is het een tijdje weg maar na een paar dagen komt het weer. Meestal bij alle 3d programma's ook bij gta Map editor en Ped editor.

Heeft iemand nog andere iedeeen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...