Tieske10 Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 is er ergens een site waar alle liedjes en geluiden uit SA te vinden zijn? zoals die grappige verhaaltjes op WCTR enzo.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Ik denk het niet... Info over de radiozenders vind je hier. Mvg; MegaPilot. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Op Youtube: WCTR deel 1 WCTR deel 2 WCTR deel 3 WCTR deel 4 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Je kan ze gewoon vinden en beluisteren op >>Rockstar.com<<. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Je kan ze gewoon vinden en beluisteren op >>Rockstar.com<<. Dat had ik ook gevonden, maar het werkt niet? Mvg; MegaPilot. EDIT: Had me vergist, het moet eerst laden, ik ben een oen! Bewerkt: 28 september 2008 door MegaPilot Reageren
tjoef Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Er is ook nog ene site (gh.ffshrine.com) waar je soundtracks van games kunt vinden, en die van GTA:SA staat er ook bij en daar vind je wel enkele tekstjes van WCTR denk ik. Probleem is dat de site ofwel tijdelijk, ofwel voorgoed niet toegangkelijk is, want ik kan er niet op. Reageren
K.O. Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Mocht je de bovenstaande mogelijkheden nóg niet goed genoeg vinden, dan kun je, mits je de PC versie van GTA SA hebt, de geluiden er rechtstreeks uit halen. Het zijn gewoon audio bestandjes die je met een tool (genaamd SAAT, gebruik bij voorkeur de GUI van Alci) uit een ander bestand kunt halen. Heb je ze gelijk in *.ogg formaat op je PC staan... Nou dan zijn alle mogelijkheden wel genoemd denk ik. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Mocht je de bovenstaande mogelijkheden nóg niet goed genoeg vinden, dan kun je, mits je de PC versie van GTA SA hebt, de geluiden er rechtstreeks uit halen. Het zijn gewoon audio bestandjes die je met een tool (genaamd SAAT, gebruik bij voorkeur de GUI van Alci) uit een ander bestand kunt halen. Heb je ze gelijk in *.ogg formaat op je PC staan... Nou dan zijn alle mogelijkheden wel genoemd denk ik. Volgens mij kan dit met >>dit tooltje<< wat door Joriz is toegevoegd aan de database. Edit: Zie net dat dat tooltje alleen gebruikt kan worden met een PS2 DVD, sorry. :$ Bewerkt: 28 september 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Er is ook tooltje de PC DVD: klik! Reageren
Tieske10 Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Er is ook tooltje de PC DVD:klik! ik bedoelde eigenlijk een plek waar je ze kunt downloaden zodat je ze ook als ringtone/mp3 kunt gebruiken.. de meeste liedjes heb ikal via limewire maar ik vind juist die nieuwsberichtjes zo leuk.. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Als je het van een site gaat halen ben je illegaal bezig denk ik. Warez... Reageren
K.O. Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Afgezien van het feit dat je de nieuwsberichten ook gewoon met LimeWire kunt downloaden, hoewel dit natuurlijk volstrekt illegaal is (immers, er zit copyright op de geluidsgegevens) en ik er niet verder op in ga, zijn er genoeg manieren om de bestanden te bemachtigen. Filmpjes van YouTube kun je natuurlijk makkelijk omzetten in .mp3 formaat. Ook de *.ogg bestanden die je krijgt bij het gebruiken van SAAT (San Andreas Audio Tool) zijn om te zetten naar .mp3. Ik ken de tool die MartyCeha noemde niet en ik weet dus ook niet in welk formaat de tool de muziekbestanden levert, maar dat doet er ook niet zoveel toe: ik weet 100% zeker dat je deze om kunt zetten in .mp3 formaat. Hoe dit allemaal precies in zijn werk gaat, ga ik je niet uitleggen. Daar moet je zelf maar achter komen. Bovendien is het rippen van filmpjes van YouTube naar mijn weten illegaal. Het converteren van geluidsbestanden lijkt me legaal, als je de bestanden alleen voor jezelf gebruikt. Het publiekelijk maken blijft natuurlijk illegaal, maar dat spreekt voor zich. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Hoe dit wel in zijn werk gaat weet ik wel: Via deze site kun je geluidsbestanden omzetten van .ogg naar .mp3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.