pro-gta-gamer Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 kan je nou wel naar vice city met gta 4 ofniet... de ene zegt van wel en de andere niet als het kan zo ik gelijk gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 Er zijn al verschillende Topics hierover, de volgende keer S.V.P de zoekfunctie gebruiken. Maar in GTA IV kan je niet naar Vice City vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 kan je nou wel naar vice city met gta 4 ofniet...de ene zegt van wel en de andere niet als het kan zo ik gelijk gaan Er zijn geen vliegtuigen in gta IV of wou je met een heli naar vice city vliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 kan je nou wel naar vice city met gta 4 ofniet...de ene zegt van wel en de andere niet als het kan zo ik gelijk gaan Er zijn geen vliegtuigen in gta IV of wou je met een heli naar vice city vliegen Of werkelijk met een Vliegtuig? Van de Airport... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 kan je nou wel naar vice city met gta 4 ofniet...de ene zegt van wel en de andere niet als het kan zo ik gelijk gaan Er zijn geen vliegtuigen in gta IV of wou je met een heli naar vice city vliegen Of werkelijk met een Vliegtuig? Van de Airport... je kan ze niet bebruiken bedoel ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 kan je nou wel naar vice city met gta 4 ofniet...de ene zegt van wel en de andere niet als het kan zo ik gelijk gaan Er zijn geen vliegtuigen in gta IV of wou je met een heli naar vice city vliegen Of werkelijk met een Vliegtuig? Van de Airport... je kan ze niet bebruiken bedoel ik Weet ik, maar ik bedoel net als in SA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vesa Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2008 kan je nou wel naar vice city met gta 4 ofniet...de ene zegt van wel en de andere niet als het kan zo ik gelijk gaan Er zijn geen vliegtuigen in gta IV of wou je met een heli naar vice city vliegen Of werkelijk met een Vliegtuig? Van de Airport... je kan ze niet bebruiken bedoel ik Weet ik, maar ik bedoel net als in SA. je bedoelt dus gevlogen worden. dat kan ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maus1994 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2008 eigenlijk best wel jammer ! maar wel logisch . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.