Jump to content

Firstlook 2008

Firstlook 2008  

24 leden hebben gestemd

1. 1. Ben je naar de Firstlook geweest?

• Ja, natuurlijk!
      1
    • Nee, ik kon/mocht niet..
      0
    • Nee, ik was nog geen 16..
      9
    • Nee, de kaartjes waren al uitverkocht..
      2
    • Nee, Firstlook boeit me niet.
      2
    • Wat is Firstlook?
      9
  2. 2. Zoja, hoe vond je het (geef een cijfer)?

• Vijf of lager, voldoendes doen we niet aan :P.
      1
    • 6
      0
    • 7
      0
    • 8
      0
    • 9
      0
    • 10
      0
    • 11!!
      1
    • Ik ben niet naar Firstlook geweest..
      21
  3. 3. Vond je Firstlook beter dan de Gameplay?

• Ja!
      1
    • Nee..
      0
    • In sommige opzichten wel, in sommige ook weer niet.
      1
    • Ik ben niet naar Firstlook geweest.
      21

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zo, afgelopen weekend nog naar de Firstlook geweest? Nee?! NEE?! What the hack, dan heb je écht wat gemist... Vorig jaar ben ik naar de Gameplay geweest en de Firstlook was, naar mijn mening, in álle opzichten beter.

Ik heb kunnen doen en zien wat ik wilde doen en zien! Ik heb de nationale Halo 3 finales gezien! Ik heb de nationale NFS: Pro Street finales gezien! Ik heb de nationale Guitar Hero 3 finales gezien! Ik heb de nationale Project Gotham Racing nogwat finales gezien! Ik heb Little Big Planet gezien! Ik heb CoD 5 gezien! Ik heb nog nooit eerder vertoonde content van Operation Flashpoint 2 gezien! Ik heb Gears of War 2 gezien (niet gespeeld)! Ik heb de boothbabe award of the year gezien.. Ik heb.. zó veel gezien en gedaan.. Geweldig!

Zijn jullie naar Firstlook geweest, zoja, wat vonden jullie ervan en was het beter dan de Gameplay? Vul de poll in en post een berichtje.

Cheers!

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Ik had erg graag gewild, maar ik ben helaas nog geen 16. Dit word ik pas op aanstaande 3 februari. Dus mocht Firstlook er volgend jaar weer zijn dan zal ik zeker een kaartje kopen. :)

Geplaatst:

WTF[/font] is firstlook het boeit me niet eens en ik geef cijfer 0 en nee gameplay en firstlook alle 2 niet mooi weet niet wat het is lol :schater:

Geplaatst:
WTF[/font] is firstlook het boeit me niet eens en ik geef cijfer 0 en nee gameplay en firstlook alle 2 niet mooi weet niet wat het is lol :schater:

Hoezo ga je dingen beoordelen terwijl je niet eens weet wat het is. Firstlook is een game eent in the factory in Amsterdam. Games zoals LBP en Gears Of War 2 waren speelbaar, de TMF game award waren er en de world cyber games vond er plaats. ;)

Geplaatst:

Ik had er van gehoord. Helaas heb ik het veel te druk tegenwoordig dat ik er dan ook maar niet naartoe gegaan ben. En al zou ik het niet druk gehad hebben zou de kans nog klein geweest zijn dat ik erheen gegaan ben. Amsterdam is toch wel een eindje van Antwerpen waar ik woon. ;)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Tja, de gemiddelde leeftijd op het forum is in die 5 jaar van 16 jaar naar 12 jaar gegaan. Vind je het gek dat weinig mensen van het event af weten en er maar een paar mensen naartoe zijn geweest.

Geplaatst:

Wat is Firstlook? :puh:

Maar wat ik lees in de eerste post, zou ik er graag naartoe gaan..!

Groeten,

FF

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...