Swiggers Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Hallo iedereen, Een vriend van mij heeft een Ps3 en wil zich graag aanmelden bij Playstation Network. Bij registratie vraag 2 moet je je aanmeldings-id ( E-mailardes ) invullen. Daaronder moet je je wachtwoord invullen. Nou is m'n vraag, wat voor e-mailadres en wachtwoord moet je daar invullen? Mijn vriends eigen e-mailadreas + z'n wachtwoord doen het niet. Wat moet je dan daar invullen? Help, AUB Bewerkt: 28 september 2008 door DSgregor Reageren
Rullez Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Bij de registratie is het handig dat de persoon voor wie de account is zijn eigen email adres gebruikt, want na de registratie moet jij je account ook nog activeren als ik het goed heb. Verder bedoelen ze met het wachtwoord niet die van je email adres, maar die je voor je PS account wil gebruiken. Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Het is gelukt! Bedankt voor je antwoord. Reageren
IV trailer Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Voor het geval het wel ergens staat aangegeven bij welke service ooit. Geef nooit je emailwachtwoord op! Dat hebben ze echt nooit nodig hoor tenzij ze willen hacken. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 17 november 2008 Rapport Geplaatst: 17 november 2008 Voor het geval het wel ergens staat aangegeven bij welke service ooit. Geef nooit je emailwachtwoord op! Dat hebben ze echt nooit nodig hoor tenzij ze willen hacken. oeps... :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.