MegaPilot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Heej forummertjes! Ik heb een Slimline PS2 en daar is dus een netwerkkaart aan boord. Sommige spelletjes die ik heb kun je online spelen... Nou is m'n vraag: Moet je betalen om Online te spelen? Alvast bedankt! Mvg; MegaPilot. Reageren
Rullez Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Heej forummertjes! Ik heb een Slimline PS2 en daar is dus een netwerkkaart aan boord. Sommige spelletjes die ik heb kun je online spelen... Nou is m'n vraag: Moet je betalen om Online te spelen? Alvast bedankt! Mvg; MegaPilot. Nee dit is helemaal gratis, het enige wat je hoef te doen is je PS2 aansluiten op het internet en games kopen die online kunnen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Heej forummertjes! Ik heb een Slimline PS2 en daar is dus een netwerkkaart aan boord. Sommige spelletjes die ik heb kun je online spelen... Nou is m'n vraag: Moet je betalen om Online te spelen? Alvast bedankt! Mvg; MegaPilot. Nee dit is helemaal gratis, het enige wat je hoef te doen is je PS2 aansluiten op het internet en games kopen die online kunnen. En hoe doe je dat? :$ :$ :$ Mvg; MegaPilot. P.s. : Ik heb draadloos internet. Bewerkt: 28 september 2008 door MegaPilot Reageren
Rullez Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Heej forummertjes! Ik heb een Slimline PS2 en daar is dus een netwerkkaart aan boord. Sommige spelletjes die ik heb kun je online spelen... Nou is m'n vraag: Moet je betalen om Online te spelen? Alvast bedankt! Mvg; MegaPilot. Nee dit is helemaal gratis, het enige wat je hoef te doen is je PS2 aansluiten op het internet en games kopen die online kunnen. En hoe doe je dat? :$ :$ :$ Mvg; MegaPilot. P.s. : Ik heb draadloos internet. Als je online wil op je PS2 zal je toch echt met de kabel moeten, want de PS2 pikt geen draadloze signalen op. De PS3 doet dit echter wel. Bewerkt: 28 september 2008 door Rullez Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Shuck... Laat het dan maar... Mvg; MegaPilot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.