guusje Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 hoi, ik zat net even te kijken welke games er allemaal voor de ps3 waren. ik was toen beland op de site van de sims, en zag dat er een sims 3 kwam. de sims vondt ik altijd al heel leuk, en nu kan je ook rondlopen in de buurt zelf, en je kan echt alles aanpassen enzo weet iemand toevallig op welk platform die uitkomt. groetjes guusje Reageren
2fast{0} Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Hij is op dit moment alleen aangekondigd voor de PC en hij zal uitkomen op 19 Februari, meer is er niet echt bekend over het spel. Voor meer informatie kun je altijd naar de volgende site gaan: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=493 Bewerkt: 28 september 2008 door 2fast{0} Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Platform is nog niet bekend, zoals 2fast al zei is hij tot nu toe alleen voor de PC aangekondigd. Ik denk zelf wel dat hij ook op de PS3, Xbox 360 ect. uitkomt. Kijk maar naar alle voorgangers zelfs de uitbreidingen zijn allemaal getransporteerd naar de consoles en handhelds. Overigens heb ik nog een officiële Trailer gevonden: Official E3 First Look Trailer for The Sims 3: Trouwens op insidegamer staat de realisme datum op 20 Februari 2009. Hier vind je ook nog wat screenshots: insidegamer.nl/pc/desims3/screenshots Bewerkt: 28 september 2008 door gammie_ Reageren
Forumrunner Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Ikzelf ga The Sims 3 niet kopen, simpelweg omdat ik het geen game vindt. En als heertjes EA weer de hele game gaan lopen uitmelken, kom op zeg. Reageren
guusje Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 hey bedankt, ik hoop wel dat hij uitkomt voor de ps3. sommige sims spellen zijn gewoon slecht dat is wel waar, maar als je nu kan rondlopen in het dorp en echt alles kan aanpassen dan vindt ik het wel leuk, maar eigenlijk is het een eindeloze discussie welk spel goed is want iedereen heeft wel een mening over een spel maar bedankt voor de info groetjes guusje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.