Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

heey iedereen :7

ik heb de allernieuwste gta sa mod installer gekocht ( van internet ) maar geen enkele mod werkt ik heb bijna alle mod's geprobeerd maar niks werkt wie kan mij helpen ???? :schater:

ps mijn ajax mode werkt gelukkig wel _O_:bier:

Geplaatst:

Heb je Versie 2?

Dan is het normaal dat je Modificaties niet werken! :)

Maar je kan je SA downgraden naar Versie 1 (hier werken Modificaties wel op!).

Klik hier om die Patch te downloaden!

Mvg;

MegaPilot.

Geplaatst:

ofwel heeft ie zich mistypt, ofwel heeft ie zich ferm in 't zak laten zetten, als ie echt heeft moeten betalen.

probeer inderdaad die downgrade patch die MegaPilot je heeft gegeven, normaal moet dan alles werken.

Geplaatst:
het werkt niet hij zegt nu van :

dat ik DFF en TXD nodig heb weet iemand wat dat is

Een zogenaamd DFF bestand, is een bestand met de extensie *.dff. Vrijwel alle objecten in SA hebben een dergelijk bestand. De inhoud ervan is een bepaald 3D Model, te openen in programma's als 3D Studio Max.

Een zognaamd TXD bestand, is een bestand met de extensie *.txd. Vrijwel alle objecten in SA hebben een dergelijk bestand. De inhoud ervan is een bepaalde afbeelding, die als textuur op de objecten wordt gelegd. Het is te openen in een tool à la TXD Workshop.

Mods bestaan vaak uit een combinatie van een .dff en een .txd bestand. De één staat voor het model en de ander voor de texture. Je kunt op deze manieren objecten (waaronder voertuigen) gemakkelijk vervangen. SAMI kan bij jou geen TXD of DFF bestand vinden om te gebruiken voor je mod. Het kan zijn dat je de mod in .zip of .rar formaat gedownload hebt. Vermoedelijk moet je de bestanden dan eerst uitpakken met een tool als WinRar, alvorens de bestanden te selecteren in SAMI.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...