studio dewolf Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Is waarde dat mercenaries 2 kopen? Heb je zelf mercenaries 2? En wat vind je ervan? Reageren
Rullez Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Zelf leek het mij wel een leuke game, maar na het lezen van enkele reviews en na het downloaden van de demo ben ik tot de conclusie gekomen dat het toch niet zo'n game is. De game bevat veel bugs en nog meer fouten. Wil jij een free-roam game kan je beter nog 2/3 weken wachten op Saints Row 2. Reageren
M4X Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Ik heb 'm laatst gespeeld, en eerlijk gezegd voldeed Mercenaries 2 totaal niet aan mijn verwachting. Je kan een hoop doen en vooral veel lol trappen, maar de AI is bagger en ook de talloze bugs en glitches maken het niet veel beter. Maar als je er gewoon van houdt om veel lol te trappen dan is het een redelijke game, en over het algemeen scoort hij ook gewoon een dikke voldoende maar ik had persoonlijk wat meer verwacht. Je kan veel beter voor GTA IV voor Saints Row 2 gaan zoals Rullez al zei, dat is nog veel bruter en leuker. Reageren
Hayte Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Zelf leek het mij wel een leuke game, maar na het lezen van enkele reviews en na het downloaden van de demo ben ik tot de conclusie gekomen dat het toch niet zo'n game is. De game bevat veel bugs en nog meer fouten. Wil jij een free-roam game kan je beter nog 2/3 weken wachten op Saints Row 2. PC demo of XBox 360/PS3? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Torreeeeent =] Heb toch sinds kort omgebouwde Xbox. Anyway, vriend van me heeft het gekocht. Zou toch een leuk spel moeten zijn. Daar investeer ik wel een DVD in =D Reageren
PowerPats Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Niet het spel kopen. het verveelt enorm na de missies. je kan het dan beter huren. Reageren
T@rget Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Och, ik vind de stad enzo wel mooi, maat het sfeertje doet me niets.. ook word je gewoon aangevallen als je rustig rond tourt... Welk zijn de Heavy en Light assault vehicles leuk Reageren
oostzaan Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik vind het wel een leuk spel. De ai enzo is zwaar klote maar het oblazen enzo is leuk. Ik zou het een 7/10 gefen. Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 doe je medemens een plezier en als je mercenaries 2 in de winkel zie liggen leg er ajb een andere game voor XD mocht je nou echt geld teveel hebben en je gamecollectie met alle geweld wil uitbreiden, maar of je er een goede game voor terug krijg,, nee, de graphics vind ik matig tot slecht en de ai zuigt, ook de vele bugs blijven irriteren... Reageren
PowerPats Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Is er iemand anders met mercs 2 die het spel met mij online wil spelen ? het is saai om in je eentje te spelen het is voor de ps3 Reageren
js007 Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Is er iemand anders met mercs 2 die het spel met mij online wil spelen ? het is saai om in je eentje te spelen het is voor de ps3 ik zou wel willen en het is zo tof maar er zou wel 1/2 de van de prijs af moeten van mij Reageren
PowerPats Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 wanneer kan je ? Ik ben zelf niet zo ver omdat ik niet zo veel tijd had om het te spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.