Ferre Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Vandaag was de MotoGP race van Japan. Vorig jaar was het Casey Stoner nog die hier definitief kampioen werd. Deze keer moest Stoner zijn wereldtitel verdedigen. Valentino Rossi stond met 87 punten voor Casey Stoner in het klassement. De kans was nog klein dat Stoner Rossi nog in zou halen, maar nu is het zeker. Rossi is niet meer in te halen en hij is dus de nieuwe wereldkampioen! 1 Valentino ROSSI ITA Fiat Yamaha Team 312 2 Casey STONER AUS Ducati Marlboro Team 220 3 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team 209 4 Jorge LORENZO SPA Fiat Yamaha Team 169 5 Andrea DOVIZIOSO ITA JiR Team Scot MotoGP 136 6 Colin EDWARDS USA Tech 3 Yamaha 118 7 Chris VERMEULEN AUS Rizla Suzuki MotoGP 117 8 Nicky HAYDEN USA Repsol Honda Team 115 9 Loris CAPIROSSI ITA Rizla Suzuki MotoGP 96 10 Shinya NAKANO JPN San Carlo Honda Gresini 95 11 James TOSELAND GBR Tech 3 Yamaha 90 12 Toni ELIAS SPA Alice Team 86 13 Sylvain GUINTOLI FRA Alice Team 58 14 Alex DE ANGELIS RSM San Carlo Honda Gresini 55 15 Marco MELANDRI ITA Ducati Marlboro Team 51 16 John HOPKINS USA Kawasaki Racing Team 47 17 Randy DE PUNIET FRA LCR Honda MotoGP 47 18 Anthony WEST AUS Kawasaki Racing Team 42 19 Ben SPIES USA Rizla Suzuki MotoGP 20 20 Jamie HACKING USA Kawasaki Racing Team 5 21 Tadayuki OKADA JPN Repsol Honda Team 2 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Ik vind het verdiend. Mvg; MegaPilot. EDIT: Je filmpje doet het niet meer. Bewerkt: 28 september 2008 door MegaPilot Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik vind het verdiend. Mvg; MegaPilot. EDIT: Je filmpje doet het niet meer. Ik ben het met je eens, Rossi is ook heel goed. Reageren
Arthis Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik ijk nooit Formule een... als ik het met zappen tegen kom kijk ik altijd wel eventjes. Persoonlijk snap ik niet zo goed hoe je nou goed kan zijn in rijden Gewoon gaspedaaltje in trappen en sturen toch Reageren
Pietje II Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik ijk nooit Formule een... als ik het met zappen tegen kom kijk ik altijd wel eventjes.Persoonlijk snap ik niet zo goed hoe je nou goed kan zijn in rijden Gewoon gaspedaaltje in trappen en sturen toch Daarom wordt deze GP gereden op motors. Zucht... Btw, stap jij maar eens in zo'n F1-wagen en ga maar eens een fatsoenlijk stukje rijden... 'Makkelijk', daar zul je nog gauw op terugkomen Reageren
bLADE` Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 ROSSI THA BEST Ik ben het met Piet eens, als jij met een snelheid van 260+ rijd kijken of jij nog goed kan rijden. Reageren
Ferre Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 We hebben nog altijd de SBK en MotoGP games. Anyway, dit weekend is de afsluiting van het seizoen. Morgenochtend en middag zijn de training en kwalificatie te zien. Zondag de race. Rossi wilt nu een mooie race rijden omdat dit de jaren ervoor niet goed ging. Hayden wilt zijn laatste race op de Honda goed afsluiten, voor hij naar Ducati gaat. Genoeg te zien dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.