MegaPilot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Heej forummertjes! Vandaag heeft het Wereldkampioenschap Wielrennen op de weg plaatsgevonden in Varesse. Alessandro Ballan heeft op knappe wijze gewonnen! Hij ging als een komeet in z'n demarrage... Mooie 9de plaats voor België! En ook een mooie 10de plaats voor Nederland! Verdiend? Ik vind van wel hoor... Hij reed zich helemaal kapot... Niemand kon volgen... Stand: 1: Alessandro Ballan (Ita) 2: D. Cunego (Ita) 3: M. Breschel (Den) 4: D. Rebellin (Ita) 5: A. Grivko (Oek) 6: J. Rodriguez (Spa) 7: F. Wegmann (Dui) 8: M. Pfannberger (Oos) 9: Nick Nuyens (België) 10: R. Gesink (Nederland) 11: J. Van Goolen (België) 12: T. Lövkvist (Zwe) 13: C-A. Sörensen (Den) 14: ? 15: Philipe Gilbert (Begië) 16: ? 17: Greg Van Avermaet (België) Mvg; MegaPilot. Reageren
AXIO Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Gesink best goed 3 italianen in de top 5 Reageren
the_dan Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 knap van hun ik doe het ze niet na Reageren
Zaahed Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik vind het ook knap. Inderdaad 3 italianen in top 5. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.