GT-Aap Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Wie wil de missie Up, up and away voor mij doen? Missie: Up, Up, and Away! Cheaten: Mag Versie: V2 Alvast bedankt! Bewerkt: 28 september 2008 door GT-Aap
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Niemand kan hem doen aangezien je je Savegame niet hebt geüpload... Mvg; MegaPilot
GT-Aap Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Niemand kan hem doen aangezien je je Savegame niet hebt geüpload... Mvg; MegaPilot Weet ik, maar als ik hem probeer te uploaden staat er dit: Het uploaden is gefaald. Het bestand was groter dan je beschikbare ruimte Dus nu?
Ghost_Rider Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Ergens rechtsboven staat 'Lid Menu'. Klik daarop en daarna klik je op Instellingen. Daarna zul je onder het kopje 'Opties', 'Bijlagen' staan. Als je hier dan op klikt zul je alle geüploade files zien die je ooit geüploadt hebt. Je kan ze selecteren en daarna verwijderen zodat er meer ruimte is voor meerdere bestanden.
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Heb je ooit andere Savegames of afbeeldingen geüpload? Zoja, verwijder die dan. In je Downlaod Database hier op het forum he! Hier is dat, onder het kopje "Jouw accountoverzicht." Dan zou je normaal genoeg ruimte moeten hebben voor je Savegame. MegaPilot. @ hieronder:Ik kan hem helaas niet doen... EDIT: Ghostrider was me voor! Bewerkt: 28 september 2008 door MegaPilot
GT-Aap Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Mooi, weet ik dat ook weer. Nou, hier is de savegame dan! GTASAsf4.b
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Up, Up and Away!: respect, Leviathan spawnt vanaf nu op Verdant Meadows (afwisselend met de Hunter). Op het terrein van K.A.C.C. Militairy Fuel kwam ik >Horseshoe #45< tegen en heb deze ook gepakt (+ $100). Ik heb geen cheats en geen mods gebruikt. Veel plezier met de rest van het spel.
GT-Aap Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Up, Up and Away!: respect, Leviathan spawnt vanaf nu op Verdant Meadows (afwisselend met de Hunter). Op het terrein van K.A.C.C. Militairy Fuel kwam ik >Horseshoe #45< tegen en heb deze ook gepakt (+ $100).Ik heb geen cheats en geen mods gebruikt. Veel plezier met de rest van het spel. Bedankt _KoE_Mzungu!
Recommended Posts