Dieko Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Ik heb zojuist iets nieuws ontdekt. Ik heb namelijk een Dazzle,en nu ik kan ik er live beelden mee laten zien aan de hele wereld. http://www.justin.tv/diekothakurd Tijden wanneer ik online ben: Maandagavond= mischien Vrijdagavond= Je kan live meekijken. Zaterdagavond= mischien in middag maar in avond zeker. Zondag= de hele dag Wat je kunt zien is;meetings(bijvoorbeeld van de LibertyKillerZ) clanwars(bijv tegen The Three Musketiers) en wat ik zelf doe in mijn vrije tijd. Je kan bij Sentasi online GTA IV Kijken Klik! Bewerkt: 25 oktober 2008 door Dieko Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 geweldig man ik zocht al een tijdje naar mensen die live gta speelden. altijd leuk om te zien. Reageren
Dieko Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 geweldig man ik zocht al een tijdje naar mensen die live gta speelden. altijd leuk om te zien. dankje! Vanavond is er een deathmatch live te zien Reageren
the_dan Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) vette site:) kan ik ook eens zien hoe mp is:P die tut van een moeder heeft een maand xboxlige weg gegooit Bewerkt: 13 oktober 2008 door SummerBase Reageren
GKillerX Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 vette site:) kan ik ook eens zien hoe mp is:P die tut van een moeder heeft een maand xboxlige weg gegooit :cry: :cry: :cry: :cry: koop ps3 en wees voortaan aardig tegen je moeder Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 kan je trouwens niks aan het geluid doen ? want ik hoor niks. Reageren
Dieko Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 kan je trouwens niks aan het geluid doen ? want ik hoor niks. Doet die het nu? Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 net wel maar nu niet meer. Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Als je gaat multiplayeren, zullen we dan tegen elkaar?? Ik ga er zo ook op. Dan ben ik ook op TV Mijn PSN naam is GijssoVer Bewerkt: 28 september 2008 door GTAGijsso Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 lol ik wil ook wel online komen Reageren
gta master 1 Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 ik wil ook wel es multiplayeren tegen jullie..psn naam? jarnootje Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Hoe laat is die deatmatch ??? Reageren
Dieko Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Vanavond om 19.00 uur LibertyRacing (LibertyKillerZ clan) Daarvoor wat freemode. Als ik geluk heb,want gister deed mijn internet heel raar. Klik hier om live beelden te zien van GTA IV op dit moment nog niet Bewerkt: 29 september 2008 door Dieko Reageren
the_dan Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) vette site:) kan ik ook eens zien hoe mp is:P die tut van een moeder heeft een maand xboxlive weg gegooit :cry: :cry: :cry: :cry: koop ps3 en wees voortaan aardig tegen je moeder ben normaal wel aardig en ps3 nee dank je koop liever een camera van 4000 euro edit kleine spelfout Bewerkt: 29 september 2008 door the_dan Reageren
Dieko Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Iedereen kan nu live meekijken! MET GELUID www.justin.tv/diekothakurd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.