Wickedmen Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 ik kan sa mp niet downloadem van www.sa-mp.com 80% van de keren doet de website het niet kan iemand mijn een download geven Reageren
Beany Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Volgens mij ligt de site er weer uit Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Bij mij ligt de site er iig nu wel uit. Niet getreurd, ik heb >>hier<< nog een andere downloadlink kunnen vinden van de nieuwste SA-MP. Veel plezier ermee. Reageren
Beany Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Bij mij ligt de site er iig nu wel uit. Niet getreurd, ik heb >>hier<< nog een andere downloadlink kunnen vinden van de nieuwste SA-MP. Veel plezier ermee. Maar als de website het niet doet doet SA MP het ook niet. Teminste, dat is meestal wel zo en nu ook het geval. Gebeurde een paar weken geleden ook al Reageren
Ymosky Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Maar als de website het niet doet doet SA MP het ook niet.Teminste, dat is meestal wel zo en nu ook het geval. Gebeurde een paar weken geleden ook al Sa:mp zelf doet het wel gewoon, alleen zie je op de het "internet" tabblad geen servers staan. (Doordat de master-server offline is) Als je servers toegevoegd hebt aan je favorieten kun je daar nog steeds spelen, of je kunt via game-monitor.com een server zoeken, toevoegen aan je favorieten en spelen maar Reageren
Jelme.r Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Bij mij ligt de site er iig nu wel uit. Niet getreurd, ik heb >>hier<< nog een andere downloadlink kunnen vinden van de nieuwste SA-MP. Veel plezier ermee. ik heb via die site op download geklikt, toen heeft ie hem gedownload maar dan moet je hem in een map laten installeren maar dat lukt dus niet ik heb al me mappen geprobeerd om hem in te zetten maar ik kan niet op install klikken .. wil iemand me a.u.b. helpen!!?? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Je moet niet de Linux of Windows server downloaden, maar de client, die is bovenaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.