Jon-asses Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Ben ik het kwijt? Zelf helemaal niet overtuigd. Wat vinden jullie ervan? Reageren
padrini Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 de tekst is iets te onduidelijk maar verder opzich wel ok Reageren
.Phobia Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 zeker niet, je bent nog altijd steen goed maar die vlekken bij zijn linker arm zou ik weg gelaten hebben. voor de rest mooie achtergrond enzo, ik vraag me trouwens af hoe je die effecten doet, zou je dat willen uitleggen ofzo voor mij? :$ 8/10 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Ik vind hem inderdaad wel minder als je vorige signatures, maar toch kan ik je niet na doen. Het eerste wat mij opvalt is de grootte lijn die bovenin zit, ik weet niet wat het daar doet, maar het is niet echt mooi, je had hem of mooier moeten maken of gewoon helemaal weg moeten laten. Je hebt zoals altijd je poppetje lekker geplaatst, met daarom heen glowende brushes, geweldig, maar wat heb je gedaan bij Mbokani zijn arm, rechts onderin, al die gaten, ik vind het niet mooi en het verpest gedeeltelijk wel je signature, erg jammer. Voor de rest vind ik brushes erg mooi gedaan met de glow erbij, zoals altijd. Ook de naam Mbokani is goed geplaatst, en dan ook lekker geplaatst, niet te fel en ook niet te wazig, maar nog steeds vind ik het erg jammer van je brushe rechts onderin. Ik denk dat als je je fout rechts onderin verbeterd, denk ik dat je signature er wel een stuk beter uit ziet, en ik denk ook wel dat je het rond het poppetje iets moet bijwerken en dat je dan weer net zoals ouds weer geweldige signatures maakt, ga zo door Jon-asses! Reageren
M4X Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Ik heb wel eens beter van je gezien, maar dit is zeker geen slechte. Het kleurgebruik is mooi en ook de lichtinval vind ik prima gedaan. De brushes en de tekst zijn ook mooi, zoals ik van je gewend ben. De leegte geeft ook een bepaald soort rust wat wel goed bij dit soort signatures past. Het enige wat ik mis is de finishing touch om het zo maar even te zeggen, dat ene effectje wat het allemaal nog net wat beter maakt. Hiermee bedoel ik nog een leuk effectje met de render, of een mooie C4D. Voor de rest ziet het er gewoon weer erg strak uit, dus je bent het helemaal niet kwijt hoor 85% Reageren
Silverbyte Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Zoals M4X al zei, je hebt betere signatures gemaakt, maar nog steeds ziet het er prima uit. De lijn/balk/streep/whatever bovenin valt me gelijk op, dat staat naar mijn mening niet echt mooi. De render is keurig ingeblend, en de effecten eromheen zien er ook goed uit. Ik denk echter wel dat het misschien beter was geweest om de effecten in de achtergrond wat meer uit te breiden, want het zwarte vlak eromheen is nu net wat te groot. Zoals ik gewend ben van jou een mooi lichteffect van boven, wat ook deze keer weer goed uitpakt. De tekst vind ik vrij onduidelijk, je kunt het nog lezen, maar iets beter zichtbaar mag wel. Ten slotte het photofilter wat eroverheen zit, dat geeft het in mijn ogen een mooie finishing touch. Al bij al toch nog een keurige 8.1/10. Reageren
Hackman Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Ik heb inderdaad wel beter van je gezien maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat deze nergens op lijkt! De achtergrond is net zoals veel andere sig van je, zwart. Misschien dat je ook een keer een achtergrondje kan gebruiken zoals een stock die je ook al een keer hebt gebruikt want ik vind dat je dat heel goed kan en ik vind het ook heel mooi. Als je dan een stock gebruikt bij je signature dan kun je ook eventueel de achtergrond een beetje vervagen zodat de render helemaal in de kijk staat, zoiets heb je ook al eens eerder gedaan en dat vond ik heel erg mooi. De render is net zoals bij al jou'n signatures echt perfect en die flow die je eromheen hebt gemaakt vind ik ook echt fantastisch alleen wat me opvalt is die zwarte streep op je achtergrond boven je render want daar houd ook opeens een stuk van de flow op en dat is niet zo erg mooi en ik vraag me af of die zwarte streep überhaupt wel de bedoeling was maar ik zal daar verder geen gedoe om maken. De tekst vind ik eerlijk gezegt een beetje heel slecht omdat hij gewoon te donker is en ik hem amper kan lezen, als je deze wat lichter maakt dan is hij net zoals je render helemaal perfect! De border is simpel maar maakt het wel mooi af en die zou ik gewoon zo houden zoals hij nu is. Ik maak voor de tweede keer even een klein lijstje met de plus en minpunten van je sig zodat je het lekker overzichtelijk kan houden. Pluspunten De render is fantastisch De border is simpel maar maakt het wel mooi af De tekst heeft mooie kleuren en is goed geplaatst Minpunten Die zwarte streep De tekst is een beetje aan de donkere kant Ik wens je succes met Photoshop en ik weet zeker dat je het niet ben verleerd en ik zal graag in het vervolg meer sigs van je willen raten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.