Vegeta Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Hallo ik heb een probleem Als ik een programma open of gwn firefox dan werkt het. Msn en alle andere software werkt prima. Alleen als ik een map open bijvoorbeeld : Mijn muziek of mijn documenten gaat ie na 2 tellen dicht. Dan verschijnt er zo een no send venstertje. Het gebeurt echt op elke map van mijn pc. Alleen kan ik via mijn browser nog kijken wat ik heb staan op mijn pc maar k kan het niet openen. Het belangrijkste is : Internet Explorer en alle mappen gaan niet open. Er zit een probleem daar ergens maar draait al die mappen openings systeem dan om mijn internet explorer ? >>> Door Thundercover: Bumpen binnen drie uur is volstrekt onnodig. Bericht verwijderd.<<< Reageren
Wickedmen Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 er is iets mis met jouw windows verkenner of register maar ik denk register gebruik tune up utulies en start tune up onderhoud Reageren
ikt Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Heb geduld. Scan op malware ofzo. Zet je antivirus aan. Of doe een herstart. Sluit alle onnodige processen af. Sluit Explorer.exe en als er een is, drwtsn32.exe ook afsluiten. Daarna weer explorer.exe starten. Reageren
Vegeta Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) JAh maar k wil dat juist niet doen, ik heb laatst windows media player 11 proberen te installeren en het liep vast bij : valideren ofzo. Daarna is er iets fout gegaan met mijn internet explorer software en ik denk dat die programma ook meehelpt met het openen van mappen. @Adilown - Ik denk ook dat het aan die verkenner ligt. Btw het is me wel gelukt om via de ares browser mijn mappen te bekijken en te verplaatsen enzo (met firefox kon ik alleen de namen bekijken) Dus ik weet zeker dat het aan internet explorer ligt , ik ga die proberen opnieuw te installeren. Bewerkt: 29 september 2008 door Vegeta Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Ben je gehackt? Je hebt van die hacks via msn, een heel simpel bestandje wat je alleen maar hoeft te openen en dat kunnen ze alles met je PC. Vast ook wel mappen afgrendelen, kijk dat eens na.. Reageren
ikt Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Daarom: Sluit alle onnodige verdomde processen af wil je? Reageren
.Senne Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 woei, Ikt heeft gesproken en als dat niet helpt, zou ik inderdaad ook eens malwarebytes downloaden, en lekker een scannetje laten draaien. Reageren
Vegeta Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik heb al mijn pc overnieuw gestart, mijn broertje zijn pc stuurde heel vaak zulke msn bestanden maar ik heb het nooit geaccepteerd. En bij taskmannager stond er dat de admin dat had geblokkeerd. Dus ik werd gedwongen om mijn pc overnieuw te starten en nu is alles weer prima. Reageren
ikt Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik heb al mijn pc overnieuw gestart, mijn broertje zijn pc stuurde heel vaak zulke msn bestanden maar ik heb het nooit geaccepteerd. En bij taskmannager stond er dat de admin dat had geblokkeerd. Dus ik werd gedwongen om mijn pc overnieuw te starten en nu is alles weer prima. Wacht eens effe.. Bedoel je dat je al die tijd je computer aan had staan? :') Reageren
Vegeta Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 HAahhah nee natuurlijk niet . Ik bedoel de besturingssysteem. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Dus nu werkt het wel? Zoniet.. kijk waar het probleem ligt, een virus, misschien heeft iemand (je vader/broertje ofzo) het expres afgesloten. Wat voor account heb je? Heb je adminrechten op je account? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.