Pennywise The Clown Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Ik wil de (onuitgezonde) samenvatting van een voetbalclub uit de Jupiler League bekijken. Maar de RTL-Player op de site geeft geen beeld, alleen geluid. Weet iemand hoe ik mijn instellingen zodanig kan aanpassen, dan ik wel beeld kan zien. Bvd. Pennywise Bewerkt: 28 september 2008 door Pennywise The Clown Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Ik kan dat filmpje gewoon kijken. Probeer Microsoft Silverlight 2.0 eens te downloaden. Daarmee moet het probleem opgelost zijn. Ik kan nu geen downloadlink van Silverlight 2.0 vinden, maar hij moet bestaan. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Ik heb Silverlight geïnstalleerd, maar zie geen verandering. Het beeld blijft gewoon zwart, zoals ook voorheen. Iemand anders die er verstand van heeft? Reageren
Jowx Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Hmmm, misschien dat je ergens ander meer feedback krijgt.. Verplaatst naar Computer Talk -> Software, succes met je probleem PTC! ^^ Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Hmmm, misschien dat je ergens ander meer feedback krijgt..Verplaatst naar Computer Talk -> Software, succes met je probleem PTC! ^^ Dankjewel Jowx Laat de reacties maar binnen vloeien, aan met die lopende band! Reageren
Thundercover Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 De RTL Player werkt gewoon met Windows Media Player, dus kijk of je daar een nieuwere versie van nodig hebt. Op dit moment is 11 als het goed is de nieuwste. Mocht je toevallig met Firefox werken, dan moet je zorgen dat de WMP Plug-in (goed) geïnstalleerd is. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2008 De RTL Player werkt gewoon met Windows Media Player, dus kijk of je daar een nieuwere versie van nodig hebt. Op dit moment is 11 als het goed is de nieuwste. Mocht je toevallig met Firefox werken, dan moet je zorgen dat de WMP Plug-in (goed) geïnstalleerd is. Gelukt. Heel erg bedankt TC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.