Jesse99 Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 (bewerkt) Ik heb zojuist Customs Fast Track gedaan. Ik verwachtte de Jester in de showroom terug te vinden, echter in plaats daarvan staat nu Cesar's Savanna (wel in random kleuren) in de showroom op een nieuwe plaats. Is dit een bekende bug? Of is dit misschien op te lossen? Ik heb de missie nog eens overgedaan met een savegame, maar kreeg hetzelfde resultaat. Mijn game is de PC versie, met patch 1.01. Er zijn geen mods geïnstalleerd. Eveneens wil ik even iets corrigeren dat in de Wiki staat: "De Jester zal altijd in de derde zeecontainer zitten." Bij mij zat de Jester in de tweede zeecontainer, en ja er stonden wel degelijk drie op het schip. Bewerkt: 28 september 2008 door Jesse99 Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 De Savanna hoort te spawnen als je deze missie gehaald hebt, dat is naast de 10.000 dollar de beloning voor deze missie. Over dat met de zeecontainers kan ik niks zeggen, ik meen me te herinneren dat 'ie bij mij in de 3e zat maar het kan goed zijn dat dit random is. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Ik verwachtte de Jester in de showroom terug te vinden, echter in plaats daarvan staat nu Cesar's Savanna (wel in random kleuren) in de showroom op een nieuwe plaats.Zoals Galiorix al zei is dat gewoon de beloning van die missie, dit staat ook op WikiGTA, maar ik denk dat je dat al gevonden had. Als je graag een Jester wilt hebben: er is een standaard spawnplek vlak achter de Wheels Arch Angel modshop.Eveneens wil ik even iets corrigeren dat in de Wiki staat:"De Jester zal altijd in de derde zeecontainer zitten." Bij mij zat de Jester in de tweede zeecontainer, en ja er stonden wel degelijk drie op het schip. Als ik het goed had dan zit de Jester altijd in de derde container als je de missie voor de eerste keer doet. Over het algemeen moet deze missie in 1x te halen zijn. Maar ik heb de tekst enigzinds aangepast, hopelijk ben je nu wel tevreden. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 (bewerkt) Ik heb zojuist Customs Fast Track gedaan. Ik verwachtte de Jester in de showroom terug te vinden, echter in plaats daarvan staat nu Cesar's Savanna (wel in random kleuren) in de showroom op een nieuwe plaats.Is dit een bekende bug? Of is dit misschien op te lossen? Ik heb de missie nog eens overgedaan met een savegame, maar kreeg hetzelfde resultaat. Mijn game is de PC versie, met patch 1.01. Er zijn geen mods geïnstalleerd. Eveneens wil ik even iets corrigeren dat in de Wiki staat: "De Jester zal altijd in de derde zeecontainer zitten." Bij mij zat de Jester in de tweede zeecontainer, en ja er stonden wel degelijk drie op het schip. Kleine toevoeging: De Savanna die er spawnt is altijd rood! Tenminste bij mij toch. Correct me if I'm Wrong... MegaPilot. Bewerkt: 29 september 2008 door MegaPilot Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Kleine toevoeging:De Savanna die er spawnt is altijd rood! Tenminste bij mij toch. Correct me if I'm Wrong... Ik heb, spijtig genoeg, ooit in een ander topic in 'General' dat idd beweert. Inmiddels getest en deze is dus niet altijd rood (kan wel). Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Kleine toevoeging:De Savanna die er spawnt is altijd rood! Tenminste bij mij toch. Correct me if I'm Wrong... Ik heb, spijtig genoeg, ooit in een ander topic in 'General' dat idd beweert. Inmiddels getest en deze is dus niet altijd rood (kan wel). Ik heb die post gelezen. Ik heb dat ook getest, een aantal keren, bij mij is ie altijd rood geweest. Och ja, who cares? Is maar een kleurtje. MegaPilot. Reageren
Marvin... Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Eveneens wil ik even iets corrigeren dat in de Wiki staat:"De Jester zal altijd in de derde zeecontainer zitten." Bij mij zat de Jester in de tweede zeecontainer, en ja er stonden wel degelijk drie op het schip. Je bedoelt toch wel de tweede in tijd, of bedoel je in plaats? Het is in ieder geval bij mij altijd de laatste die je openmaakt... Reageren
Jesse99 Geplaatst: 4 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Je bedoelt toch wel de tweede in tijd, of bedoel je in plaats?Het is in ieder geval bij mij altijd de laatste die je openmaakt... Ik bedoelde de tweede in tijd. Eerste zat bij mij zo'n Golf 2 lookalike in, tweede de Jester. Derde niet eens meer opengedaan omdat Cesar in 'n rotpositie bleef staan en zijn health nogal snel omlaag ging toen security arriveerde. Bij mij is de Savanna overigens niet altijd rood, maar random kleuren. Misschien heeft 't gewoon met de versie te maken van de game, ik zie wel meer kleine verschillen tussen de versies. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.