Jump to content

Wat zou de prijs voor GTA IV --->PC zijn?

Wat denken jullie dat de prijs zal worden?  

90 leden hebben gestemd

1. 1. Wat zal de prijs voor GTA IV op de PC worden???

• ?55
      35
    • ?60
      29
    • ?65
      11
    • Meer dan ?65
      9

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoeveel denken jullie dat GTA IV voor de PC gaat kosten? In ieder geval zullen het betere graphics zijn en je kan meer dingen doen maar de helft hebben ze al onthuld denk ik. Ik denk dat het dus meer gaat kosten dan op de PS3 of op de XBOX360. Maar geef hier je mening in een poll en als je iets wilt zeggen dan ook in een bericht. Nu we het toch over GTA IV hebben, ik vraag me af als er daar een soort chat is die in de linkerbovenhoek tevoorschijn komt ofzo in MultiPlayer mode zoals bij SA MP ( San Andreas MultiPlayer ).

MVG,

Nstyle08Z

Bewerkt: door Nstyle08Z
  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Nstyle08Z

20

• Fedmas

10

• Hanneswasco

3

• -->nick<--

3

Geplaatst:

@hierboven:

Zo goedkoop denk je? Das meestal en spel dat al een jaartje in de winkel ligt! was wel makkelijk geweest zo goedkoop :puh:

Ik weet bijna wel zeker dat het rond de 60/70 euro gaat kosten. Dat zijn de meeste spellen die nieuw op de winkel worden gebracht. Heel soms zie ik spellen van 80 euro, maar ik denk niet dat GTA4 daarvoor gaat :Y

Geplaatst:
Hoeveel denken jullie dat GTA IV voor de PC gaat kosten? In ieder geval zullen het betere graphics zijn en je kan meer dingen doen maar de helft hebben ze al onthuld denk ik. Ik denk dat het dus meer gaat kosten dan op de PS3 of op de XBOX360. Maar geef hier je mening in een poll en als je iets wilt zeggen dan ook in een bericht. Nu we het toch over GTA IV hebben, ik vraag me af als er daar een soort chat is die in de linkerbovenhoek tevoorschijn komt ofzo in MultiPlayer mode zoals bij SA MP ( San Andreas MultiPlayer ).

MVG,

Nstyle08Z

betere graphics????? Heb je geen hd tv ofsow?? Juist bij de playstation en de Xbox heb je betere grapichs.

Maar ik denk toch echt 70 euries, net iets goedkoper dan voor de Ps3 en de Xbox

Geplaatst:

MVG,

Nstyle08Z

betere graphics????? Heb je geen hd tv ofsow?? Juist bij de playstation en de Xbox heb je betere grapichs.

als je eerst wat reviews en screens enz. had bekeken had je toch echt gezien dat de Computer versie betere graphics heeft dan de console versie

Is ook wel te verwachten na een half jaar...

maar volgens mij gaat het boven de 65 euro kosten...

Geplaatst:

Ik verwacht zo'n €50. PC spelen zijn meestal veel minder duur dan console-spelen. Jij zegt trouwens dat het meer gaat kosten dan op de consoles, maar je zet nergens meer dan 70 euro in de poll. Want GTA IV heeft wel 70 euro gekost. :? Maar ik denk dat jij hem gewoon voor wat minder hebt gekocht in een goedkopere winkel. :D

De PC versie zal wel inderdaad betere graphics hebben dan de console versie, maar op een HD TV zal het er waarschijnlijk wel het best uitzien.

Geplaatst:

Ik denk dat het rond de 70 word.

Het lijkt misschien veel, maar het is de beste gta (qua graphics dan) tot nu toe.

Geplaatst:

MVG,

Nstyle08Z

Ja ik denk dat het betere graphics zullen zijn. Tenminste als je een goeie virtueel geheugen kaart hebt.

MVG,

Nstyle08Z

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...